Virmir | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Virmir

Opis

Virmir to bujny świat z pogranicza, idealnie nadający się do skolonizowania przez gatunek istot, których budowa molekularna opiera się na węglu. Ogromne morza Virmiru oraz umiejscowienie jego orbity w strefie warunków optymalnych do życia wytworzyły szeroki pas wilgotnego, tropikalnego terenu wokół równika. Niestety, polityczna niestabilność charakteryzująca pobliskie Układy Terminusa opóźnia proces kolonizacji – zagrożenie ze strony piratów i łowców niewolników sprawia, że Virmir nie stanowi zachęcającego miejsca dla osadników.

Najważniejsze informacje

Nazwa: Virmir
Lokalizacja: Wartownia Omega – Hoc
Przynależność: Trawers Attykański

Odległość orbitalna: brak danych
Okres orbitalny: 9,2 ziemskiego roku
Współczynnik Keplera: brak danych
Promień: 6440 km
Długość dnia: 22,3 ziemskiego dnia
Ciśnienie atmosferyczne: 0,9 atm
Temperatura na powierzchni: 32 °C
Grawitacja na powierzchni: 0,86 G
Masa: 0,87 mas Ziemi
Satelity: brak danych

Kodeks Galaktyczny

Virmir to dziki świat, położony na granicy Trawersu Attykańskiego. Rozległe morza i sprzyjający klimat pozwalają na istnienie rozmaitych form życia. Próby kolonizacji są hamowane jedynie przez brak spójnej wizji wykorzystania zasobów świata.

Cytadela wielokrotnie rozpoczynała negocjacje mające na celu ustanowienie pokoju na Virmirze, rozmawiając z gangami i pomniejszymi światami w pobliskich Układach Terminusa. Negocjacje nie odniosły spodziewanego skutku. Cytadela uznała, że kolonizacja planety Virmir nie jest możliwa bez przeprowadzenia znaczących zmian politycznych.

Z drugiej strony siły istniejące w Układach Terminusa raczej nigdy nie zasiedlą Virmiru. Większość frakcji nie ma wystarczających zasobów, by utrzymać placówkę w dziewiczym świecie i opiera swoje działania na wypadach wymierzonych w przeciwników.

Misje

  • Misja: Virmir: Plan Sarena

Przydziały

  • Misja: Virmir: Asystuj odział kapitana Kirrahe
  • Misja: Virmir: Wrex i genofagium

Ciekawostki

  • Przerywniki filmowe na tej planecie są tylko przerywnikami, w których większość postaci nosi swoje domyślne zbroje, nawet jeżeli mają na sobie zupełnie inne. Jedynymi wyjątkami są Wrex – który nosi cięższą odmianę swojego standardowego pancerza Najemnik – i Shepard.
  • Według The Art of Mass Effect Universe, Virmire oparto na tajskich Wyspach Phi Phi. Virmir również pierwotnie miał być rajską wyspą i miejscem na galaktyczne wakacje, ale historia została później zmieniona i planeta stała się miejscem bazy Sarena.
  • Mass Effect: Blasto: Wieczność trwa wiecznie ma miejsce na Virmirze.
Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/Virmire
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.