Arena Armax Arsenal | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Arena Armax Arsenal

Arena Armax Arsenal to arena symulatora bojowego znajdująca się w Pasażu Silversun na Cytadeli.

Informacje

Arena posiada ogromne prostokątne pomieszczenie, które może pokazać w pełni wciągające holograficzne środowisko i scenariusze dla publicznej rozrywki. Na zewnątrz, widzowie oglądają show z górnych pięter sali, sami mogą kupować przekąski z kiosku spożywczego w pobliżu. Uczestnicy walk mogą zamienić swoje nagrody w sklepie firmy naprzeciwko kiosku spożywczego, a obrażenia mogą zostać opatrzone w ambulatorium w sąsiedztwie kiosku spożywczego. Kioski są prowadzone przez WI w kształcie turiańskich kobiet.

Uczestnicy walk schodzą w dół z górnego poziomu dla widzów do pomieszczeń tylko dla zawodników, gdzie mogą ustawić scenariusz bojowy, do którego chcą się podłączyć, w dogodnie umieszczonym terminalu. W pobliżu terminalu jest szatnia wyposażona w komputer wyboru pancerza, stacja modyfikacji broni, notatnik zawierający podstawowe zasady areny i windę prowadzącą do samego symulatora.

Początkowo miejsce jest niemal puste. Ponieważ coraz więcej meczy będzie się toczyć, trybuny areny, poczekalnia, kasy i bary będą coraz bardziej zatłoczone widzami.

Arena walk

Komandor Shepard może walczyć z holograficznymi wrogami, by zdobywać punkty i nagrody. Po odbiciu Normandii, Shepard otrzymuje darmową przepustkę od pracowników areny. Na początku może walczyć tylko z Cerberusem i Gethami oraz z wrogami na poziomie Żołdaków. Dodatkowe układy map, wrogie frakcje, licencje na sojusznika i modyfikatory walk można zdobyć jako nagrody ze sklepu areny po ukończeniu meczów i gromadzeniu punktów.

Drużyna

Komandor Shepard może wybrać członków drużyny, aby zapewnić wsparcie w meczu. Członkowie drużyny z poprzednich części: Urdnot Wrex, Miranda Lawson, Jack, Jacob Taylor, Samara, Grunt, Zaeed Massani i Kasumi Goto mogą także być zrekrutowani do walk na arenie, pod warunkiem, że żyją; Ci członkowie drużyny mają trzy poziomy odblokowania we wszystkich swoich umiejętnościach i mają dostępny jeden punkt mniej do wydania, niż normalni członkowie drożyny. Istnieje również opcja, aby ukończyć mecz samotnie lub tylko z jednym członkiem drużyny.

Mapy

Losowe mapy mogą zostać wybrane ze wszystkich poniżej.

Dostępne od początku
AAA_-_pomocnikAAA_-_blasteroid
Do odblokowania
AAA_-_strefa_spinuAAA_-_glowne_zloAAA_-_klasyka_armaksu

AAA_-_bolesna_podrozAAA_-_siarkaAAA_-_blad_krytyczny

Wybór wyzwania

Pięć różnych frakcji wrogów jest dostępnych do wyboru jako przeciwnik na arenie:

  • Ceberus – dostępny od początku
  • Gethy – dostępny od początku
  • Żniwiarze – do odblokowania
  • Zbieracze – do odblokowania
  • Lustrzane odbicie – do odblokowania

Można również wybrać, by system wylosował nam wroga ze wszystkich pięciu możliwych.

Z wrogami można walczyć na trzech poziomach wyzwania (lub trudności – /LW). Poziom określa, jakiego przeciwnika z zestawu dostaniemy jako wroga:

Żołdacy – dostępny od początku.
Elita – do odblokowania.
Superelita – do odblokowania.

Można również wybrać, by system wylosował nam poziom trudności ze wszystkich trzech możliwych.

Modyfikatory wyniku

Istnieje sześć modyfikatorów wyniku, które mogą ułatwiać lub utrudnić walkę Shepardowi. Każdy modyfikator podwyższa, bądź obniża ostateczny wynik o taki %, ile jest włączonych modyfikatorów. Wszystkie muszą być odblokowane:

Brak medi-żelu – Dodaje +10% bonusu.
Jednostrzałowe tarcze gracza – Dodaje +20% bonusu.
Wzmocnione tarcze przeciwników – Dodaje +10% bonusu.
Wzmocnienie obrażeń wroga – Dodaje +10% bonusu.
Brak dodatkowej amunicji – Dodaje +10% bonusu.
Wzmocnienie obrażeń gracza – Odejmuje -10% do bonusu.

Bonusy

  • Jeśli mecz zakończy się w przeciągu standardowych pięciu Ziemskich minut, przyznawany jest bonus 200 punktów.
  • Pomiędzy rundami pojawia się bonus w postaci celów dodatkowych, który jest wart 200 punktów za każde „wzięcie”.
  • Naliczane są również premie za Serie zabójstw, gdy gracz zabije wrogów w ciągu pięciu sekund od ostatniego zabójstwa. Wartość serii zabójstw wzrasta z każdym dodatkowym zabiciem wroga, maksymalnie aż do 10 zabić.

Nagrody

Są trzy rodzaje nagród przyznawane na podstawie wyniku na arenie. Uzyskując wynik: poniżej 1999 punktów, gracz otrzyma brązową nagrodę, w przedziale od 2000 a 5999 punktów otrzyma nagrodę srebrną, a w przypadku zainkasowania wyniku powyżej 6000 punktów otrzymujemy nagrodę złotą. Nagrody mogą być wymieniane w sklepie Areny.

Brązowe nagrody

  • Mapa Strefa Spinu
  • Mapa Główne Zło
  • Mapa Klasyka Armaksu
  • Mapa Bolesna Podróż
  • Mapa Siarka
  • Licencja na sojusznika – Wrex
  • Licencja na sojusznika – Jack
  • Licencja na sojusznika – Grunt
  • Licencja na sojusznika – Jacob
  • Licencja na sojusznika – Miranda
  • Licencja na sojusznika – Samara
  • Licencja na sojusznika – Kasumi
  • Licencja na sojusznika – Zaeed
  • 900 kredytów

Srebrne nagrody

  • Modyfikator – Brak medi-żelu
  • Modyfikator – Jednostrzałowe tarcze gracza
  • Modyfikator – Wzmocnione tarcze przeciwników
  • Modyfikator – Wzmocnienie obrażeń wroga
  • Modyfikator – Brak dodatkowej amunicji
  • Modyfikator – Wzmocnienie obrażeń gracza
  • Nowi przeciwnicy: Żniwiarze
  • Wyzwanie elity
  • 3 brązowe nagrody
  • 3000 kredytów

Złote nagrody

  • Nowi przeciwnicy: Zbieracze
  • Wyzwanie Superelity
  • Nowi przeciwnicy: Lustrzane odbicie
  • 3 srebrne nagrody
  • 10000 kredytów

Oprócz standardowych nagród, zdobywając 9999 punktów lub więcej, gracz otrzyma do wyboru jeden z trzech pancerzy: Dusza Cerberusa, Koszmar Cerberusa lub Cień Cerberusa. Gracz może wybrać tylko jeden pancerz.

System wiadomości areny

Shepard otrzymuje wiadomości typowe dla zawodników walczących na arenie, podczas zdobywania miejsc na tablicy wyników areny. Pierwsza wiadomość to wprowadzenie na Arenę początkujących zawodników.

Witamy w AAA!
———————————————————————————————————————————————-
Witamy na Arenie Armax, gdzie zagrożenie jest sztuczne, a emocje prawdziwe!

Nowi zawodnicy mogą walczyć tylko z Ceberusem i gethami na poziomie Żołdak. Dodatkowe plansze i licencje na sojuszników oraz dodatkowych wrogów można kupić w sklepie Armax na głównym poziomie areny.

Ukończenie dowolnej walki powoduje przyznanie brązowej, srebrnej lub złotej nagrody, w zależności od zdobytych punktów. Nagrody można wymieniać w sklepie areny na kredyty odblokowując opcje gry.

Dodatkowe punkty można otrzymywać za wcześniejsze kończenie walk, zdobywanie celów dodatkowych, serie zabójstw lub dobrowolne utrudnienie sobie rozgrywki. Grę można też sobie ułatwić, ale powoduje to obniżenie wyniku końcowego.

Do zobaczenia w symulatorze!
-Ekipa areny Armax Arsenal

Niektóre wiadomości, które otrzymuje Shepard to wyzwania podczas rozgrywek na arenie, pod pewnymi warunkami. Wiadomości te są dodawane do Dziennika jako misje do ukończenia na arenie. Inne wiadomości są od rosnącego fan-domu Sheparda. Wiadomości te pochodzą od wszelkiego rodzaju ludzi lub innych osób, o czym świadczą imiona, wzory pisania i wszelkiego rodzaju wskazówki.

Witamy w klubie
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Ta Istota Jest Numerem Jeden

Shepard,

Ta istota dostrzegła Twoje pojawienie się listach rankingowych i pragnie przekazać gratulacje. Wskazuje, że powodzenie podczas walk może zbudować entuzjastyczną grupę fanów. Nie martwi się nimi. Większość jest nieszkodliwa

Z życzeniami delikatnych przypływów,
Numer Jeden

Moja córka Cię dopinguje
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Vareen Silvosus

Shepard,

Moja córka Pelas i ja oglądałyśmy wczoraj walkę w symulatorze bojowym. Twój udział w niej nas zaskoczył. Pelas jest zafascynowana ludźmi i dobrze jej zrobi posiadanie jakichś nieturiańskich wzorów. Jeśli kiedyś zapragniesz wziąć udział w jakimś koszmarnym skandalu, jak to gwiazdy mają w zwyczaju, pamiętaj, że nasza rodzina Cię podziwia. A tymczasem powodzenia!

Telemetria
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Elois Errin

Witaj Shepard! Jestem Twoim wielkim fanem! Chcę dodatkowo poprawić Twoją technikę walki.

W załączeniu przesyłam arkusz pozwalający śledzić Twoje pełne statystyki, nie tę nędzną namiastkę dostarczoną przez komputery areny. To system mojego projektu, czyli nieco bardziej skomplikowany od prymitywnych pomysłów pracowników Armaksu. Dzięki niemu poprawisz Swój wskaźnik trafienia/zabójstwa, zmniejszysz dystans biegu – a tym samym zmęczenie – oraz ujawnisz Swoje wyniki dla wszystkich. Załączam też widy z instrukcjami w wysokiej rozdzielczości!

E.E.

(BŁĄD: ZAŁĄCZNIK PRZEKRACZA DOPUSZCZALNY ROZMIAR PLIKU)

SHEPARD RZONDZI!!
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: ARNGAR

WIDZIMY SIĘ W SYMULATORZE BOJOWYM!! ŁBY BĘDĄ WYBUCHAĆ ALE NIE TWÓJ! NABIJAMY SERIE ZABÓJSTW!! NIE WIDZIAŁEM TAKIEGO ZABIJANIA OD WOJNY PLEMIENNEJ NA HESHTOKU! SHEPARD I DIABŁY PUSTKI NA ZAWSZE!

ARNGAR

Chyba dziękuję
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Ashanti Morrisey

Nie wiem, czy to przeczytasz, ale mój brat się przez Ciebie załamał nerwowo – powaga, wydał bóg wie ile na sprzęt do symulatora bojowego, chciał został zawodowcem, a potem pojawiasz się Ty i jego rekord idzie na złom i teraz on się zamartwia, bo wie, że nie może rywalizować z cholernym Widmem a potrzebował tej forsy żeby spłacić jakieś długi, więc piszę do Ciebie, że to w sumie dobrze, może teraz poszuka sobie prawdziwej posady no i bardziej się denerwuje na myśl o wstąpieniu do wojska i dobrze, bo by go tam zabili, więc wyszło na lepsze, więc dzięki.

Mam coś dla Ciebie
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Randi Nowan

W załączeniu przesyłam pliki do czegoś, co określam „Projekt Shepard”. Nagrałem Twoją walkę z symulatora i wykonałem Twoje popiersie z sera cheddar w skali 3:1. Wideodziennik twórcy wskazuje, że trochę to potrwało, ale było warto. Jestem zadowolona ze wszystkiego, poza podbródkiem – jak widzisz, trochę się osunął i musiałam go wzmocnić rozpórkami. Daj znać, co o tym sądzisz!

Ci źli
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: wojownik2000

Nie wiem, dlaczego walczysz z Cerberusem. Myślałem, że nie brak Ci wyczucia potrzeb ludzkości, ale chyba się jednak myliłem. Nie jestem rasistą, ale to dość jasne, że Cerberus został mianowany naczelnym chłopcem do bicia całej galaktyki. Pokazują na żywo walki, w których strzelają do członków Cerberusa jak do psów, ale pewnie prędzej piekło zamarznie, niż pokażą, jak ktoś walczy z przedstawicielem Rady albo żołnierzem Przymierza. Tak już chyba musi być, kiedy zarząd areny podlega turianom.

Blake

Nasza miłość przetrwa
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Salora T’Ron

Stoisz w świetlne, na oczach milionów
Ja zaś czekam w mroku
Dzieli nas ekran
Ale nasze serca biją jednym rytmem
I jesteśmy jednością.
Cieszę się tą krótką ludzką chwilą
Jakby była całą wiecznością.

Twoja najbardziej oddana fanka,
Salora

Jestem Twoim największym fanem!
———————————————————————————————————————————————-
Nadawca: Anexi Kestratos

Shepard:

Ostatnia walka wyraźnie uwidacznia różnice między zimnym zabójcą w Twoim typie a słabymi dziećmi, które chcą się tylko zabawić. Niektórzy ludzie są potomkami duchowymi leniwych kwiatożerów, a Ty? Należysz do tej samej kategorii ludzi co Patton, Attyla i Wład Palownik.

A propos – nie sądzisz, że arena powinna mieć jakieś mapy z historii ludzkości? Chętnie bym popatrzył na walkę wśród tych wszystkich pali z zatkniętymi na nich ofiarami… Parę razy to proponowałem, ale obsługa areny gada wtedy coś o „wrażliwej młodzieży” i rzuca obraźliwe żarty o listach od turiańskich fanów. Chyba powinni się cieszyć, że tak nam na tym zależy!

P.S. Ten niebieskawy kleks na dołączonym zdjęciu to tak jakby mój podpis. Odcisk kciuka z DNA – żeby dać Ci pewność, że to ja.

Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/Armax_Arsenal_Arena
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.