Pistolety maszynowe | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Pistolety maszynowe

Mass Effect 2

M-9 Grom, pistolet maszynowyPistolety maszynowe w Mass Effect 2 są klasą szybko strzelających broni, zarówno w pełni automatycznych jak i broniami z potężną siłą ognia. Na ogół mają niską dokładność i obrażeń strzału, ale nadrabiają to swoją wielkością magazynka i szybkostrzelnością. Najlepiej nadają się do walk na blisko-średnich dystansach. PM posiada premię do obrażeń przeciwko tarczom i biotycznym barierom, ale są słabe przeciwko pancerzom. Należy pamiętać, że pistolety maszynowe i ciężkie pistolety całkowicie wyparły zwykłe pistolety występujące w Mass Effect. Wszystkie klasy z wyjątkiem żołnierza, rozpoczynają grę z możliwością używania PM. Następujący członkowie drużyny wykorzystują pistolety maszynowe: Miranda, Mordin, Samara/Morinth, Thane, Kasumi, Liara i Dr Amanda Kenson.

Modele pistoletów maszynowych

Poniżej znajduje się lista pistoletów maszynowych w Mass Effect 2.

M-4 Shuriken

  • Producent: Kombinat Elkoss
  • Obrażenia podstawowe: 20,5
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.0 / x1.5 / x1.5
  • Domyślna amunicja: 24 / 240
  • Dostępność: domyślna broń startowa

M-9 Grom

  • Producent: Kontrola Ryzyka Elanus
  • Obrażenia podstawowe: 14
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.0 / x1.5 / x1.5
  • Domyślna amunicja: 50 / 450
  • Dostępność: Akta: Tali

M-12 Szarańcza

  • Producent: Kassa Fabrication
  • Obrażenia podstawowe: 25
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.25 / x1.25 / x1.25
  • Domyślna amunicja: 2 / 240
  • Dostępność: Kasumi: Profesor

Ulepszenia

  • PM – przebijanie tarcz (Osłonka fazowa)
  • Zapewnia +50% do obrażeń od pistoletów automatycznych przeciw celom wyposażonym w tarcze lub bariery biotyczne.

  • PM – większy magazynek (Pojemność odprowadzacza ciepła)
  • Dodaje +50% amunicji do pistoletów maszynowych.

  • Obrażenia od pistoletu maszynowego 1 – 6 (Pulsar mikro-pola)
  • Premia drużynowa +10% do obrażeń od pistoletów automatycznych.

Mass Effect 3

Pistolety maszynowe są dobrym wyborem dla klas zależnych od mocy. Te lekkie bronie zapewniają dużą szybkostrzelność kosztem niskiej dokładności i siły. Idąc zasadą, że pistolety maszynowe są słabymi broniami, mają kilka bardzo dobrych modyfikacji – zwłaszcza Ultralekkie materiały oferujące o 90% zmniejszenie wagi sprawiając, że PM są​​ doskonałą zapasową bronią – dodatki wydane do dnia dzisiejszego skupiają się przede wszystkim na możliwości połączenia Wzmacniacza mocy i Szybkiej lufy, by mieć bardzo skuteczną broń przeciwko celom takim jak Brutale, z bonusem obrażeń od mocy i premią ładowania mocy do 200%. Następujący członkowie drużyny mogą korzystać z pistoletów maszynowych: Aria, EDI i Liara.

Modele pistoletów maszynowych

Poniższa lista prezentuje typy pistoletów maszynowych w Mass Effect 3 i ich podstawowe statystyki. Skrót podany przy każdym opisie to WPSOC i oznacza: wagę, pojemność, szybkostrzelność, obrażenia i celność. Wartości te są podane w tej kolejności.

Karzyciel Krwawej Hordy

  • Producent: Krwawa Horda
  • Podstawowe WPSOC: 30 / 70 / 65 / 25 / 20
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 40 / 320
  • Dostępność: Pakiet Ostrzał (tryb pojedynczego gracza), Dzień sądu (tryb wieloosobowy)

M-4 Shuriken

  • Producent: Kombinat Elkoss
  • Podstawowe WPSOC: 18 / 70 / 80 / 12 / 10
  • Tryb ognia: seria sześciu-strzałów
  • Domyślna amunicja: 36 / 324
  • Dostępność: Priorytet: Mars

M-9 Grom

  • Producent: Kontrola Ryzyka Elanus
  • Podstawowe WPSOC: 18 / 72 / 70 / 12 / 30
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 20 / 240
  • Dostępność: Tuchanka: Pluton turian lub Kassa Fabrication

M-12 Szarańcza

  • Producent: Kassa Fabrication
  • Podstawowe WPSOC: 23 / 58 / 58 / 15 / 63
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 6 / 30
  • Dostępność: Priorytet: Horyzont lub Kassa Fabrication

M-25 Szerszeń

  • Producent: Cerberus
  • Podstawowe WPSOC: 33 / 38 / 90 / 18 / 23
  • Tryb ognia: seria trzech-strzałów
  • Domyślna amunicja: 24 / 144
  • Dostępność: Priorytet: Cytadela II lub Państwowy Batariański Skład Broni

N7 Huragan

  • Producent: Przymierze
  • Podstawowe WPSOC: 30 / 60 / 100 / 22 / 15
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 40 / 240
  • Dostępność: Materiały z Edycji Kolekcjonerskiej N7 lub tryb wieloosobowy

PM Zbieraczy

  • Producent: Zbieracze
  • Podstawowe WPSOC: 33 / 100 / 80 / 22 / 30
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 30 / ∞
  • Dostępność: Odwet

Plazmowy PM gethów

  • Producent: Zbrojownia gethów
  • Podstawowe WPSOC: 18 / 80 / 80 / 10 / 60
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 100 / 600
  • Dostępność: Odrodzenie (tryb wieloosobowy), Pakiet Ostrzał (tryb pojedynczego gracza)

Modyfikacje broni

  • Ultralekkie elementy PM I – V
  • Części zamienne z lżejszych stopów ułatwiają obsługę broni, przyśpieszają jej wychładzanie i zwiększając skuteczność.

  • Ulepszenie magazynka PM I – V
  • Pojemniejszy magazynek to więcej strzałów i mniej przeładowań.

  • Lufa dużego kalibru do PM I – V
  • Pistolety maszynowe korzystają z większych pocisków, które wywołują poważniejsze urazy, a ich zoptymalizowana balistyka chroni przed osłabieniem przebijalności.

  • Odprowadzacz ciepła do PM I – V
  • Ulepszone przewodnictwo ciepła i wentylacja pozwalają oddać więcej strzałów przed awarią. Niektóre strzały w ogóle nie generują ciepła.

  • Luneta do PM I – V
  • Celownik optyczny o powiększeniu 2x poprawia celność i stabilność, ułatwiając celowanie, kiedy strzelec się porusza lub odnosi obrażenia.

  • Szybka lufa do PM I – V (Wymaga Lewiatana dla trybu pojedynczego gracza i Ziemi dla wielu graczy.)
  • Udoskonalone cewki kinetyczne zwiększają siłę przebicia strzału.

  • System zmniejszania odrzutu do PM I – V (Wymaga Lewiatana dla trybu pojedynczego gracza i Ziemi dla wielu graczy.)
  • Przy użyciu specjalnej WI zwiększa na ułamek sekundy masę broni przy strzale, żeby zmniejszyć odrzut broni i poprawić celność.

  • Wzmacniacz mocy do PM I – V (Wymaga Cytadeli dla trybu pojedynczego gracza i Dnia sądu dla wielu graczy.)
  • Generator zaprojektowany z myślą o zwiększeniu skuteczności ataków technicznych lub biotycznych.

Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/Submachine_Guns
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.