Zasoby wojenne/Kroganin | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Zasoby wojenne/Kroganin

< Zasoby wojenne

Krogańskie klany zgodziły się rzucić swoją znaczną potęgę przeciwko Żniwiarzom. Ich szturmowcy są agresywni, nieustępliwi i odważni aż do przesady.

Urdnot Wreav

Wymaga: Zabicia Wrexa na Virmirze w Mass Effect.
Siła zbrojna: 25
WA_WreavWreav, przywódca klanu Urdnotów, wykorzystał udostępnienie leku na genofagium, żeby przejąć kontrolę nad armiami Tuchanki. Kroganin i komandor Shepard stali się sojusznikami w wojnie ze Żniwiarzami, ale plany Wreava sięgają znacznie dalej. Mając w perspektywie setki lat życia, Wreav bez ogródek wyraził swe pragnienie stworzenia nowego imperium krogańskiego po tym, jak Żniwiarze zostaną zniszczeni.

Urdnot Wrex

Wymaga: Nie zabicia go na Virmirze w Mass Effect.
Siła zbrojna: 30
WA_WrexUrdnot Wrex i komandor Shepard walczyli ramię w ramię w 2183 roku, kiedy Żniwiarze po raz pierwszy podjęli próbę inwazji. Po tych wydarzeniach Wrex wrócił na Tuchankę. Kolejne lata spędził wspinając się na szczyt hierarchii swojego klanu, promując postępowe metody mające wzmocnić całą rasę krogan. Konserwatyści byli niezadowoleni, ale wieści o skutecznie wyleczonym genofagium zjednoczyły całą Tuchankę pod rozkazami Wreksa. Uważając go nie tylko za wielkiego wojownika, ale i za zbawcę, kroganie pójdą za Urdnotem Wreksem w samą w paszczę Żniwiarzy.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli lekarstwo na genofagium jest sabotowane, a klanem Urdnotów rządzi Wrex)
Siła zbrojna: -30
Gdy Urdnot Wrex dowiedział się o sabotażu szczepionki na genofagium, w gniewie rozkazał kroganom wycofać wsparcie dla sił, którym przewodzi Shepard. Klany Tuchanki zebrały się na swojej ojczystej planecie, zdeterminowane, żeby samotnie jej bronić i patrzeć, jak reszta galaktyki płonie.

Grunt

Wymaga: Przeżycia Grunta podczas Misji Samobójczej w Mass Effect 2, zyskując jego lojalność oraz kończąc misję Trawers Attykański: Oddział krogan
Siła zbrojna: 25
WA_Grunt„Kroganina doskonałego” powołano na świat bez przeszłości, imienia, ani celu. Po tym jak on i komandor Shepard zniszczyli Zbieraczy, Grunt powrócił na Tuchankę, żeby dowiedzieć się, co to znaczy być kroganinem. Po niezliczonych kłótniach i bijatykach, klany okazały Gruntowi namiastkę akceptacji. Ten twardy, czujny i przebiegły młody kroganin wie, że te doświadczenia zaprocentują teraz, kiedy trzeba ruszyć do walki ze Żniwiarzami.

Kompania Aralakh

Wymaga: Ukończenie misji Trawers Attykański: Oddział krogan
Siła zbrojna: 25
WA_KroganStarożytne legendy Tuchanki mówią, że Pustkowia Aralakh są miejscem, gdzie poległ pierwszy wojownik, Aralakh. Kompanię nazwaną na cześć tego bohatera tworzą kroganie z całej Tuchanki, każdy wybrany ze względu na swą siłę, zawziętość i doświadczenie w walce. Wszystkie społeczności krogańskie posyłają do niej jedynie swych najlepszych żołnierzy. Dyskusja nad wyborem kandydatów niejednokrotnie już przerodziła się w bijatykę.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Grunt przeżył Misję Samobójczą)
Siła zbrojna: 25
Na czele Kompanii Aralakh stoi Grunt – zmodyfikowany genetycznie „żołnierz doskonały”, który walczył ze Zbieraczami u boku załogi Normandii. Ten kroganin jest jeszcze młody, ale uczestniczył już w tak brutalnych bojach, że starsi wojownicy – co prawda niechętnie – zaakceptowali jego przywództwo.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli zyskano lojalność Grunta)
Siła zbrojna: 25
Poza pozycją dowódcy Kompanii Aralakh Grunt został także mianowany reprezentantem klanu Urdnotów, co rzecz jasna nie umknęło uwadze innych klanów. Grunt uważa objęcie nowej funkcji za swoje pierwsze poważne samodzielne zwycięstwo – niełatwo jest zasłużyć na szacunek jego ludu.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Rodzicielka lub Królowa Raknii została ocalona podczas Trawers Attykański: Oddział krogan)
Siła zbrojna: 25
Atakujące fala za falą raknii ostatecznie rozgromiły na Utukku Kompanię Aralakh. Śmierć poniesiona w walce z potężnym wrogiem jest co prawda uważana przez krogan za honorową, ale fakty są takie, że cały oddział został wybity do nogi.

1. dywizja krogan

Wymaga: Ukończenia misji N7: Atak Cerberusa
Siła zbrojna: 50
WA_KroganKrogańska 1. dywizja jest zlepkiem piechoty i pojazdów skleconym naprędce w jeden koalicyjny oddział. Hierarchia dowódcza jest podzielona na klany – oficerami są przedstawiciele każdego z nich. Pomimo odwiecznych zatargów walka ze Żniwiarzami wywołuje wśród żołnierzy dywizji poczucie koleżeństwa. Członkowie różnych klanów dzielą się ekwipunkiem, życiowymi mądrościami, a czasem nawet i beczułką czy dwiema rynkolu.

Krogańskie klany

Siła zbrojna: 300
WA_KroganTrwające od stuleci walki między kroganami ustały nagle na wiadomość o pojawieniu się lekarstwa na genofagium. Odzyskawszy nadzieję na przyszłość, klany Tuchanki dały wspólnie pokaz siły, jakiego nie widziano od czasów Wojen Raknii. Przez całe dziesięciolecia klany gromadziły broń masowego rażenia; na szczęście jej niszczycielska moc zostanie teraz skierowana przeciw Żniwiarzom, a nie przeciw Tuchance. Siła, rozmiary i zdolność regeneracji czynią z krogan idealnych członków oddziałów szturmowych.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli wybrano opcję dialogową Idealisty podczas wywiadu z Allers po Priorytet: Tuchanka)
Siła zbrojna: 5
Podczas wywiadu na temat udziału krogan w walce ze Żniwiarzami, prowadzonego przez Dianę Allers, Shepard stawia lud Tuchanki w wyjątkowo korzystnym świetle, dzięki czemu kolejne klany dołączają do sił Aliantów.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono misję Cytadela: Skamieniały kakliozaur)
Siła zbrojna: 40
Komandor Shepard znajduje czaszkę kakliozaura. Skamielina umożliwia sklonowanie tych agresywnych, odpornych na toksyny stworzeń, niegdyś używanych przez krogan w roli wierzchowców.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli dane Maelona w Mass Effect 2 zostały zniszczone, powodując w późniejszej części gry śmierć Ewy w związku z komplikacjami spowodowanymi niekompletnymi danymi)
Siła zbrojna: -50
Po śmierci Ewy – szamanki klanu Urdnotów, dzięki której opracowano szczepionkę na genofagium – kilka krogańskich klanów wszczęło walki o to, kto był winien jej śmierci. Była to jedynie wymówka uzasadniająca powrót do zadawnionych konfliktów między klanami. Krwawe starcia wewnętrzne poważnie ograniczyły siłę militarną krogan.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Tuchanka: Bomba nie została ukończona)
Siła zbrojna: -250
Eksplozja, która wstrząsnęła Doliną Kelpicką, zabiła wszystkie istoty w promieniu 500 kilometrów od ukrytej bomby. Wszystkie klany zebrane w dolinie – w tym samice i nieliczne krogańskie dzieci – spotkała zagłada.

Klan Urdnotów

Wymaga: Ukończenie Priorytet: Tuchanka
Siła zbrojna: 300
WA_KroganKlan Urdnotów stał się nieoficjalnym – lecz i niekwestionowanym – reprezentantem krogańskiej potęgi w galaktyce. W ciągu ostatniej dekady wojownicy Urdnotów wchłonęli lub wymordowali klany Nakmorów, Jurdonów i Quashów, a nawet słynący z brutalności klan Raików. Odkrycie w klanie płodnej samicy sprawiło, że pod sztandary Urdnotów – nie bacząc na dawną przynależność – zaczęli ściągać kolejni kroganie.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli lekarstwo na genofagium jest sabotowane, a Klanowi Urdnotów przewodzi Wrex)
Siła zbrojna: -300
Gdy Urdnot Wrex dowiedział się o sabotażu szczepionki na genofagium, w gniewie rozkazał kroganom wycofać wsparcie dla sił, którym przewodzi Shepard. Klany Tuchanki zebrały się na swojej ojczystej planecie, zdeterminowane, żeby samotnie jej bronić i patrzeć, jak reszta galaktyki płonie.

Krogańscy najemnicy

Wymaga: Przywódcą klanów jest Urdnot Wrex, zamiast Wreava i wybierając uleczenie genofagium w Priotytet: Tuchanka
Siła zbrojna: 75
WA_KroganWielu krogan wyruszyło na poszukiwanie szczęścia do pogrążonych w anarchii Układów Terminusa. Dzięki swoim imponującym rozmiarom i złej sławie często zajmowali najlepsze stanowiska jako ochroniarze i najemnicy. Kiedy rozeszła się fama o opracowaniu leku na genofagium, klany wezwały tych tułaczy do włączenia się do walki ze Żniwiarzami. Po całych stuleciach bezcelowych awantur i braku perspektyw na przyszłość, kroganie w całej galaktyce odpowiadają na wezwanie klanów.

Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/War_Assets/Krogan
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.