Zasoby wojenne/Obcy | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Zasoby wojenne/Obcy

< Zasoby wojenne

Różne obce rasy – od dawna pozostające na obrzeżach galaktycznej polityki – włączają się do wojny, dostarczając wszelkich potrzebnych zasobów osobowych i materiałowych.

Flota Terminusa

Wymaga: Spotkanie po raz pierwszy z Arią T’Loak w Czyśćcu po Priorytet: Palaven
Siła zbrojna: 50
WA_AlienFleetFlota Terminusa to zbieranina najemnych i pirackich statków, które łączy niewiele ponad wspólną lokalizacją i strachem przed Żniwiarzami. Mimo tego, flota ta zdaje się funkcjonować sprawnie pod przywództwem lokalnej królowej świata przestępczego, Arii T’Loak.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Aria: Krwawa Horda jest ukończone)
Siła zbrojna: 50
Najemników Krwawej Hordy porównywano już do powodzi, pożarów i innych katastrof naturalnych. Grupa werbuje krogan i vorchów, najchętniej tych nie baczących na przypadkowe zniszczenia. W rzadkich sytuacjach, gdy zwykła siła nie wystarcza, Krwawa Horda gotowa jest na użycie zakazanej w Przestrzeni Cytadeli broni masowej zagłady.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Aria: Błękitne Słońca jest ukończone)
Siła zbrojna: 50
Ta „prywatna firma ochroniarska” stara się utrzymać swój wizerunek zawodowej armii najemników. W rzeczywistości jednak Błękitne Słońca stały się syndykatem przestępczym na pełną skalę. Mimo tego ich bezwzględność jest w Układach Terminusa chodliwym towarem.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Aria: Zaćmienie jest ukończone)
Siła zbrojna: 50
Korporacja Zaćmienie specjalizuje się w „inteligentnej” ochronie, opierając swoją taktykę na precyzyjnych atakach, sabotażu i wojnie elektronicznej. Najemników wspierają liczne zastępy mechów bojowych. W walce Zaćmienie polega w dużej mierze na wsparciu technologicznym.

Robotnicy raknii

Wymaga: Ocalenie Królowej Raknii, zarówno podczas Mass Effect i podczas misji Trawers Attykański: Oddział krogan.
Siła zbrojna: 100
WA_RachniRaknii osiągnęły poziom inżynierii porównywalny z dowolną inną rozumną rasą, dowodząc tym samym, że nie są tylko bezrozumnymi insektami. Robotnicy raknii wysłani do pracy przy Tyglu gładko zintegrowali się z projektem, choć początkowo traktowano ich z nieufnością. Szczególnie dobrze spisują się w zadaniach wymagających pracy zespołowej. Przełożeni personelu pracującego przy Tyglu powoli zaczynają dopuszczać ich do pracy nad bardziej złożonymi problemami.

Pancernik volusów Kwunu

Znaleziono: Gromada Aethon, Esori, Solu Paolis
Siła zbrojna: 50
WA_VolusDreadnoughtVolusowie zbudowali tylko jeden pancernik, Kwunu, nazwany na cześć dyplomaty, który wynegocjował z turianami ich status rasy-klienta. Chociaż jest to jedyny voluski okręt tej klasy, Kwunu charakteryzuje się znakomitym uzbrojeniem. Pod względem konwencjonalnej broni jądrowej przewyższa jakikolwiek inny pancernik, a w dolnej części kadłuba ma zainstalowane największe z wyprodukowanych do tej pory działo Thanix. Turiański generał dokonujący inspekcji statku po jego dziewiczym rejsie stwierdził, że mógłby on „spalić dowolną planetę, i to trzy razy”.

Oddział wsparcia Handlarza Cieni

Znaleziono: Mgławica Klepsydra, Sowilo, Hagalaz
Siła zbrojna: 40
WA_ShadowBrokerPotęga Handlarza Cieni zasadza się na jego kontaktach. Doktor Liara T’Soni ma zespół agentów zdolnych do pozyskania w każdej chwili niemal wszystkiego za pomocą rozległej sieci łapownictwa, szantażu i przysług. To wsparcie logistyczne stało się bardzo ważne dla budowy Tygla, gdyż zakłócenie komunikacji i możliwości podróży sprawiło, że gromadzenie surowców stało się co najmniej ryzykowne.

Flotylla elkorów

Znaleziono: Mgławica Sileańska, Phontes, Oltan
Siła zbrojna: 40
WA_AlienFleetCo prawda elkorska flotylla zawiera parę krążowników i lotniskowców, ale jej prawdziwym atutem jest zdolność transportu wojsk. Budowa ciała pozwala elkorom na przenoszenie ciężkiego uzbrojenia na ramionach. Przeładowywanie, celowanie i dobór amunicji są kontrolowane przez systemy WI. Niczym niezwykłym nie jest widok oddziału elkorskich żołnierzy noszących wyrzutnie rakiet, ciężkie karabiny maszynowe i inne budzące strach urządzenia jakby były lekkie jak piórko.

Oddział Handlarza Cieni do mokrej roboty

Znaleziono: Strefa DMZ Krogan, Dranek, Rothla
Siła zbrojna: 25
WA_ShadowBrokerJako nowy Handlarz Cieni, Liara T’Soni cieszy się lojalnością podległego niegdyś jej poprzednikowi oddziału zabójców – małej, lecz śmiercionośnej grupki żołnierzy wykorzystywanej w nieczęstych przypadkach, gdy informacje nie wystarczą do uciszenia celu. Metody oddziału zmieniają się z misji na misję i obejmują pełne spektrum – od subtelnych otruć po wysadzanie w powietrze całych budynków. Robią wszystko, czego tylko zażyczy sobie nowy Handlarz. Uratowanie doktor T’Soni sprawiło, że Shepard może teraz dysponować tym oddziałem w walkach z Cerberusem i Żniwiarzami.

Flota bombowa volusów

Wymaga: Przekonanie Dina Korlacka podczas Cytadela: Ambasador volusów
Siła zbrojna: 75
WA_AlienFleetVolusowie w konfliktach zbrojnych preferują użycie sił powietrznych, licząc na wsparcie lądowe turian. Utrzymują kilka flotylli ciężkich fregat bombowych, zdolnych do prowadzenia walk w każdej atmosferze.

Flota batarian

Wymaga: Ukończenie Cytadela: Batariańskie kody poprzez przekonanie oficera/Balaka
Siła zbrojna: 100
WA_AlienFleetNiegdyś potężna marynarka wojenna batarian została niemal całkowicie unicestwiona, gdy Żniwiarze zaatakowali Khar’shan. Rozjuszone niedobitki zdołały połączyć się w jedną flotę. Batariańscy uchodźcy zaciągają się tysiącami, rozpaczliwie poszukując celu po utracie swojej ojczystej planety. Żadne zgrupowanie statków nie rwie się tak do walki ze Żniwiarzami, jak ostatnie okręty bojowe Khar’shanu.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Balak uciekł podczas X57: Zniszczyć Niebo; nie grano w Zniszczyć Niebo lub grano z zapisu Mass Effect 2 korzystającego z interaktywnego komiksu Mass Effect: Geneza. Musi zostać przekonany podczas Cytadela: Batariańskie kody)
Siła zbrojna: 15
Jako najwyższy stopniem żyjący oficer Hegemonii, Balak objął dowództwo nad batariańskimi wojskami. Jego zdolności przywódcze, determinacja i z trudem opanowywana furia sprawiły, że w jego oddziały wstąpił nowy duch. Balak żywi głęboką nienawiść wobec Przymierza, ale zrobi wszystko, żeby ratować swój lud – niechętnie przystał więc na współpracę z ludzkością w celu powstrzymania Żniwiarzy.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli Gniazdo Myszołowa: Filary Siły jest ukończone)
Siła zbrojna: 40
Batariańscy uchodźcy gromadzą się wokół Filarów Siły, czerpiąc otuchę z faktu odzyskania tego starożytnego, świętego artefaktu.

Korpus Obrony Cytadeli

Wymaga: Ukończenie Priorytet: Cytadela II (niektóre rozmowy mogą być ukończone przed, ale ten Zasób wojenny nie będzie wyświetlany aż do ukończenia Priorytet: Cytadela II)
Siła zbrojna: 10
WA_CitadelDefenseKorpus Obrony Cytadeli został stworzony przez Radę do pomocy w wojnie ze Żniwiarzami. W skład KOC wchodzą okręty i żołnierze ze wszystkich ras Rady, wspomagane dodatkowo zasobami kilku gatunków bez oficjalnej reprezentacji. Po próbie przewrotu Rada i jej doradcy nie odrzucają żadnej pomocy.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto uchodźcę)
Siła zbrojna: -2
Zwiększenie liczby uchodźców na Cytadeli uszczupliło zasoby, które mogły zostać przeznaczone na personel i systemy obronne.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto funkcjonariuszkę portu)
Siła zbrojna: 7
Ludzie mogą teraz łatwiej podróżować przez przestrzeń asari, by dołączyć do rodziny i przyjaciół na Thessii. W związku z odpływem uchodźców, na Cytadeli zrobiło się bezpieczniej.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto niechętnego cywila)
Siła zbrojna: 5
Cywile zgłaszający się do ochotniczej pracy w szpitalach pomogli ocalić wiele istnień, pracując przy rejestracji, pomagając lekarzom i przejmując część obowiązków przepracowanego personelu medycznego Cytadeli.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto bojowo nastawionego cywila)
Siła zbrojna: 0
Na skutek ostrzeżeń cywile na Cytadeli są teraz lepiej przygotowani do nadchodzącej wojny.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli autoryzowano Zwiększenie zasiłków dla partnerów w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: 8
Komandor Shepard przywraca dodatek dla małżonków i rodzin żołnierzy, podnosząc morale na Cytadeli.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli autoryzowano Rozkaz deportacji cywila w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: 7
Z Cytadeli wyrzucono oszusta żerującego na uchodźcach, dzięki czemu w dokach zrobiło się bezpieczniej.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli autoryzowano Środki medyczne w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: 7
Dzięki autoryzacji Widm, zaopatrzenie medyczne przetrzymywane w urzędzie celnym trafiło do szpitala Huerty, podnosząc poziom opieki zdrowotnej.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli wydano Autoryzację inwigilacji w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: 7
SOC dostała od pewnego Widma pozwolenie na monitorowanie działalności cywilnej. Dzięki pozyskanym materiałom dokonano kilku aresztowań, co podniosło bezpieczeństwo.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto zmartwionego kupca przy Uzbrojeniu Aeghor po Priorytet: Cytadela II, oraz autoryzowano Milicję w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: 7
SOC otrzymała pozwolenie na szkolenie cywilnych partyzantów, co wzmocniło siły obronne.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto wściekłego kupca przy Uzbrojeniu Aeghor po Priorytet: Cytadela II, oraz autoryzowano Sprzedaż broni w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: -4
SOC ignorowała nielegalną sprzedaż broni cywilom. Niektóre szemrane typy postanowiły to wykorzystać, by zbudować arsenał i wyrównać stare porachunki, co podniosło wskaźnik przestępczości.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli autoryzowano dostęp do Cytadeli w Terminalu Widm po misji w Akademii Grissoma)
Siła zbrojna: 5
Udało się znaleźć kwatery dla uczniów Akademii Grissoma zbyt młodych do pracy przy proteańskim urządzeniu. Ta uzdolniona młodzież pomaga jednak w rozwiązaniu problemów, których nie można powierzyć WI.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto Sfrustrowanego funkcjonariusza SOC przy kawiarni Apollo)
Siła zbrojna: -2
SOC koncentruje się na wykroczeniach i drobnych przestępstwach, przez co jej siły są rozproszone i nie radzą sobie z większymi sprawami.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli poparto Właściciela kawiarni przy kawiarni Apollo)
Siła zbrojna: 5
SOC koncentruje się na poważnych przestępstwach i problemach związanych z wojną. Jej zasoby są bardziej skoncentrowane, co podnosi ogólne bezpieczeństwo na Cytadeli.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli porozmawiano z Kasjerką bankową w Przestrzeni publicznej Prezydium po Priorytet: Cytadela II)
Siła zbrojna: 5
Voluscy kupcy, przekonani, że pozostawienie oszczędności w bankach ma kluczowe znaczenie dla działań wojennych, wspomagają organizacje publiczne i służby bezpieczeństwa Cytadeli hojnymi darowiznami.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono misję Cytadela: Technologia zagłuszania celu)
Siła zbrojna: 8
Częstotliwości zagłuszania gethów wspomagają automatyczne systemy obronne Cytadeli.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono Cytadela: Schemat wieżyczki Cerberusa)
Siła zbrojna: 8
Schematy, które dostarcza Shepard, pomagają SOC namierzyć i wyłączyć aktywne działka, pozostawione na Cytadeli przez Cerberusa.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono Cytadela: Interfejsy wzmacniaczy biotycznych)
Siła zbrojna: 8
Schematy zaawansowanych wzmacniaczy biotycznych z Akademii Grissoma podnoszą odporność asari na pociski wroga.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono Irune: Księga Pleniksa)
Siła zbrojna: 40
Księga Pleniksa nakazuje każdemu volusowi wspomóc potrzebujących. Wieści o odzyskaniu księgi natchnęły wielu voluskich obywateli do przekazania organizacjom Cytadeli hojnych datków na cele charytatywne i obronne.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono Dekuuna: Kodeks Starożytnych)
Siła zbrojna: 40
Elkorowie świętują odzyskanie Kodeksu Starożytnych. Pełni otuchy, pomagają na Cytadeli w transporcie zasobów, które wspomogą działania wojenne.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono Mgławica Sileańska: Pierścienie Alune)
Siła zbrojna: 40
Odzyskanie Pierścieni Alune, słynnej uzdrawiaczki asari, zainspirowało ludność cywilną, która zgłasza się licznie do ochotniczej pracy w szpitalach i przytułkach dla uchodźców.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli autoryzowano Pozwolenie na broń łowczyni asari w Terminalu Widm)
Siła zbrojna: -4
Lekarze w szpitalu Huerty są zniechęceni, ponieważ nie zdołali zapobiec samobójstwu komandoski asari, która przebywała pod ich opieką.

Jednostka Widm

Wymaga: Podczas Cytadela: Hanarski dyplomata, albo ocalamy Jonduma Bau LUB Kasumi Goto musi być lojalna i przeżyć Misję Samobójczą w Mass Effect 2.
Siła zbrojna: 40
WA_SpectreWidma są „lewą ręką” Cytadeli – strzegą prawa i zapobiegają przestępstwom o potencjalnych konsekwencjach na galaktyczną skalę. Widma zwykle pracują samotnie, ale zagrożenie inwazją Żniwiarzy stało się dla tych wyjątkowych agentów powodem do utworzenia elitarnej jednostki zdolnej do działania na terytorium wroga bez żadnego dodatkowego wparcia. Rolę rzecznika oddziału przyjął Jondum Bau, ale nie jest jego oficjalnym dowódcą. To on przekazał Hackettowi i Piątej Flocie cenne dane wywiadowcze zgromadzone przez jego jednostkę.

Siły hanarów i drelli

Wymaga: Podczas Cytadela: Hanarski dyplomata, albo powstrzymujemy wysłanie wirusa LUB Kasumi Goto musi być lojalna i przeżyć Misję Samobójczą w Mass Effect 2.
Siła zbrojna: 50
WA_AlienFleetHanarzy wysłali swoje statki przeciw Żniwiarzom, żeby odwdzięczyć się za ocalenie swojej ojczyzny – gdyby nie komandor Shepard, zostałaby zniszczona. Flota hanarów jest stosunkowo niewielka, ale zapewnia również usługi najlepszych drellskich specjalistów – szkolonych już od najmłodszych lat znakomitych szpiegów, sabotażystów i zabójców. Zwykle hanarzy nie chcieliby nawet słyszeć o skazywaniu zaufanych sprzymierzeńców na otwartą walkę, ale obecna sytuacja jest rozpaczliwa.

ZAKTUALIZOWANO (Tylko jeżeli ukończono misję Cytadela: Receptura medi-żelu dla obcych)
Siła zbrojna: 8
Medi-żel stworzony specjalnie dla hanarów zostaje rozdzielony między hanarskich cywilów i kapitanów floty.

Gubernator Grothan Pazness

Wymaga: Lewiatan, przeskanowanie Cholis, Indris, Gniazdo Myszołowa
Siła zbrojna: 20
WA_GovernorGrothanPaznessNa początku inwazji Żniwiarzy gubernator batariańskiej kolonii Camala bez ogródek obwinił Przymierze za atak na batariańskie boje komunikacyjne, które w rzeczywistości zostały zniszczone przez Żniwiarzy. Po rozstaniu ze swoją planetą gubernator przeszedł radykalną zmianę. W codziennych extranetowych vidach nakłania swoich dotychczasowych konserwatywnych i ksenofobicznych poddanych do uznania gatunków Rady za towarzyszy i towarzyszki broni. Co więcej, w odróżnieniu od wielu batariańskich polityków, unika zarządzania najdrobniejszymi wojskowymi kwestiami – zadowala się motywowaniem ludności oraz niezwykle uciążliwą logistycznie pomocą pilnie jej potrzebującym batariańskim uchodźcom.

Skrzydło myśliwców Diabły Pustki

Wymaga: Lewiatan, przeskanowanie Heshtok, Kyzil, Otchłań Dzierzby
Siła zbrojna: 30
WA_VoidDevilsFighterWingDiabły Pustki to nowa formacja wojskowa złożona z pilotujących myśliwce vorchów szkolonych przez ludzi i turian. Choć według innych kryteriów gatunków Diabły są bez wyjątku młode, z laserową precyzją skupiają się na eliminacji wrogich statków. Są niezmiernie odważne, a także niezwykle zdyscyplinowane jak na vorchów. Podczas inwazji na ich planetę, Diabły walczyły zaciekle, lecz w końcu zgodnie z rozkazem wycofały się przed poniesieniem strat we własnych szeregach. Wyszły z tej walki żywe, płonąc żądzą odwetu.

Ekipa robocza vorchów

Wymaga: Lewiatan, przeskanowanie Tyrix, Thal, Otchłań Dzierzby
Siła zbrojna: 15
WA_VorchaLaborTeamCi uspołecznieni vorche stanowią załogę konserwacyjno-kalibracyjną niewielkiej stacji naukowej orbitującej wokół Tyriksa. Vorche wykonujący tego rodzaju prace są rzadkością, ale istnieją, ponieważ u osobników szkolonych przez inne gatunki do prac precyzyjnych z czasem rozwijają się delikatne połączenia czuciowe. Oprócz tego członkowie załogi mają zdolność leczenia komórek uszkodzonych przez promieniowanie, co jest bardzo przydatne, gdyż miejsce budowy Tygla nie jest chronione magnetosferą żadnej planety, a często konieczne są prace na zewnątrz kadłuba.

Środki płynne

Wymaga: Lewiatan, przeskanowanie Illium, Tasale, Mgławica Półksiężyc
Siła zbrojna: 40
WA_LiquidAssetsNie da się toczyć wojny bez finansowania, z czego dobrze zdają sobie sprawę korporacyjni eksperci z Illium. Uniknąwszy inwazji, członkowie tak zwanego „Gangu Pięciu” pozyskują najlepszych fachowców i materiały do budowy urządzenia protean. Czynią to z konieczności nieświadomie, przekonani, że zatrudniają pracowników i kupują części do budowy reaktora fuzyjnego nowego rodzaju, gdyż istnienie urządzenia jest pilnie strzeżoną tajemnicą.

Oddział zniewolenia przez Lewiatanów

Wymaga: Lewiatan
Siła zbrojna: 400
WA_LeviathanEnthrallmentTeamŻołnierze do zadań specjalnych z różnych gatunków zgłosili się na ochotników do oddziału potajemnie dostarczającego artefakty Lewiatana na tyły wroga. W wyniku tych ataków wojska Żniwiarzy mają stać się sługami Lewiatanów. Miejscowo może to wywołać zamęt i zakłócić działanie wroga. Na większą skalę może z czasem powstać armia wojsk Żniwiarzy nastawiona na zabijanie swoich pobratymców. Największe problemy stojące przed oddziałem to niewielka liczba artefaktów oraz niechęć dowódców Przymierza do otwartego korzystania z tak potężnej broni powodowana obawą, że Żniwiarze mogą opracować środki zaradcze.

Zasoby piezo Omegi

Wymaga: Omega
Siła zbrojna: 300
WA_Eezo_HoardZgodnie z obietnicą Aria zaczęła dostarczać Przymierzu swoje zapasy piezo. Chociaż pierwszą dostawę utrudnił nieco brak zaufania służb bezpieczeństwa Przymierza do grupy, którą większość uważa za „kosmicznych piratów”, przekazywanie materiałów odbywa się teraz bez przeszkód.

Aby ułatwić ten proces, założono nową spółkę przewozową działającą pod banderą Omegi. Koalicja Przewoźników Towarowych Omegi to niezorganizowana zgraja, która jednak wykazuje się bezbłędną skutecznością pod względem zarówno szybkości dostaw, jak i bezpieczeństwa towaru.

Flota Wypadowa Omegi

Wymaga: Omega
Siła zbrojna: 75
WA_Raiding_FleetMimo że flota RUM Omegi jest zbieraniną najróżniejszych statków, okazała Przymierzu swoją przydatność pod każdym istotnym względem. Jej pierwsze starcie miało miejsce podczas przeszkolenia, kiedy to okręty Przymierza, z którymi miała się spotkać, zostały zaatakowane przez Żniwiarzy. Statkom RUM kazano unikać miejsca spotkania, a mimo to poleciały one za Fuzją swoim okrętem flagowym, prosto w wir walki, by uratować atakowane jednostki.

Okręty Przymierza zostały atakowane, a jednostki RUM, brawurowo dowodzone przez radośnie bezlitosną kapitan Jarral, są od tej pory wysyłane w miejsca najzacieklejszych walk ze Żniwiarzami i za każdym razem pomagają odwrócić losy walki. Oddziały desantowe RUM również mają znakomitą reputację, choć nieco złowrogą reputację, szczególnie w walce z Duchami Cerberusa.

Generał Oleg Petrovsky

Wymaga: Omega (Petrovsky musi zostać oszczędzony na końcu.)
Siła zbrojna: 30
WA_GeneralGenerał Oleg Pietrowski został aresztowany przez Przymierze i jest teraz przesłuchiwany w nieujawnionym miejscu. Ze względu na charakter jego pracy na Omedze, zespołowi przesłuchujących przewodzą eksperci wojskowi i naukowi, mający zagwarantować, że informacje ujawniane przez Pietrowskiego będą prawdziwe. Więzień wyjawił już lokalizację ważnego laboratorium Cerberusa, które zostało następnie zniszczone. Funkcjonariusze Przymierza uważają, że Pietrowski może wciąż dostarczyć wielu niezwykle istotnych informacji na temat działań Cerberusa i prawdopodobnie zatwierdzą procedurę przyznania azylu, uruchomioną już przez prawnika Przymierza przydzielonego do sprawy Pietrowskiego.

Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/War_Assets/Alien
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.