Zasoby wojenne/Salarianin | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Zasoby wojenne/Salarianin

< Zasoby wojenne

Salarianie wspierają walkę przeciwko Żniwiarzom najnowocześniejszymi okrętami i ekspertyzą taktyczną.

Major Kirrahe

Wymaga: Przeżycia w Mass Effect lub nie bycia zabitym przez Kei Lenga w Mass Effect 3. Pierwsze wymaga, by gracz zajął się latającymi jednostkami gethów i wyłączył alarmy w bazie na Virmirze. Drugie wymaga porozmawiania z Thanem Kriosem przez Priorytet: Cytadela II. Inaczej Kirrahe odda swoje życie w zamian za uratowanie salariańskiego radnego, zamiast Thane’a.
Siła zbrojna: 20
WA_KirraheMajor Kirrahe wyróżnił się dowodząc salariańskim Oddział do Zadań Specjalnych, który, pomagając załodze Normandii, powstrzymał Sarena na Virmirze. Pochwalony przez swych przełożonych za zdecydowane działania pod ogniem wroga, Kirrahe został awansowany i odznaczony prestiżową Gwiazdą Sur’Keshu. Major wciąż walczy wraz ze swoimi ludźmi, wierząc, że nic nie zastąpi doświadczenia, oraz że najlepsze strategie tworzy się na polu bitwy.

Pierwsza Flota salarian

Wymaga: Sabotażu lekarstwa na genofagium podczas Priorytet: Tuchanka.
Siła zbrojna: 150
WA_AlienFleetSalariańska marynarka pozwala na instalowanie na swych okrętach jedynie najnowszych osiągnięć technologicznych. Wojskowi obserwatorzy byli zdziwieni i w dużej mierze podejrzliwi, gdy salarianie spowolnili produkcję pancerników, budując mniej okrętów, niż dopuszczał Traktat z Farixen. Odpowiedź leży w stopniu skomplikowania ich konstrukcji. Na rozkaz Sur’Keshu, agenci OZS zdobyli schematy systemów maskujących, z których korzystała SSV Normandia, oraz algorytmy sygnału identyfikacyjnego Żniwiarzy z Normandii SR-2. Miesiące badań stworzyły coś, co do tej pory było nie do pomyślenia – pancerniki z systemami maskującymi. Salarianie przewidują, że Żniwiarze prędzej czy później przełamią elektroniczne zabezpieczenia tych statków. Do tego czasu jednak będą mieli znaczącą przewagę nad swymi olbrzymimi wrogami.

Trzecia Flota salarian

Wymaga: Ocalenia Destiny Ascension w Mass Effect i pomocy przy ocaleniu salariańskiego radnego w próbie zamachu podczas Priorytet: Cytadela II.
Siła zbrojna: 125
WA_AlienFleetJeden z kontradmirałów Przymierza niesłusznie zbagatelizował kiedyś siłę salariańskiej Trzeciej Floty, twierdząc, że „to tylko chmara statków zwiadowczych”. Co prawda salarianie w każdej wojnie polegają w dużym stopniu na gromadzeniu danych wywiadowczych, ale pod względem siły bojowej Trzecia Flota może równać się z każdym znaczącym zgrupowaniem statków w galaktyce. Jej jednostki używają najnowszych systemów obronnych GARDIAN, których poprawione algorytmy pozwalają na śledzenie większej liczby pocisków niż w starszych modelach. Nawet jej flotylle zwiadowcze zostały wyposażone w opracowane we współpracy z turiańskim wojskiem działa kadłubowe Thanix.

ZAKTUALIZOWANO (Jeżeli ukończono misję Cytadela: Stabilizatory modułów grzewczych)
Siła zbrojna: 8
Teraz, kiedy jaja nie są już zagrożone, salariańska kolonia Senoquol przesyła wszelkie dostępne materiały i uzbrojenie Trzeciej Flocie.

Dr Mordin Solus

Wymaga: Przetrwanie Mordina podczas Misji Samobójczej w Mass Effect 2 oraz przekonanie go do sabotażu lekarstwa podczas Priorytet: Tuchanka.
Siła zbrojna: 25
WA_MordinMordin Solus to były członek OZS, lekarz, ekspert w dziedzinie genetyki i wynalazca. W czasie walki ze Zbieraczami profesor Solus służył na Normandii jako specjalista techniczny. Obecnie współpracuje z innymi naukowcami przy budowie Tygla, udzielając pomocy w ramach swoich specjalizacji – a czasem również poza nimi. Jego filozofia nieustępliwego stosowania logiki wobec „nierozwiązywalnych” problemów przyniosła podczas prac na Tyglem zaskakująco dobre wyniki.

Salariański Oddział do Zadań Specjalnych

Wymaga: Pozostawienie na śmierć kapitana Kirrahe w Mass Effect i porozmawianie z porucznikiem Tolanem w strefie startowej podczas Priorytet: Sur’Kesh.
Siła zbrojna: 35
WA_SalariansOddział do Zadań Specjalnych, inaczej OZS, to salariański wywiad wojskowy. Jego agenci działają w małych komórkach specjalizujących się w szpiegostwie, infiltracji i zabójstwach. Preferują chirurgiczne uderzenia wpływające na konflikty, zanim te jeszcze się rozpoczną. Wstąpienie do OZS jest trudne, ale gdy kandydaci zostaną przyjęci, oczekuje się od nich natychmiastowej gotowości do działania. OZS kładzie nacisk na zdolność szybkiego myślenia i zaradność, gdyż jego agenci działają na wrogim terenie, pozbawieni wsparcia.

Grupa operacyjna OZS

Wymaga: Pozostawienie Destiny Ascension na pastwę gethów w Mass Effect i pomoc salariańskiemu radnemu przetrwać podczas próby zabójstwa podczas Priorytet: Cytadela II.
Siła zbrojna: 70
WA_SalariansChociaż Rada Cytadeli przez lata oficjalnie zaprzeczała istnieniu Żniwiarzy, wysoko postawieni członkowie OZS żywili obawę, że ich powrót może nastąpić niebawem po Bitwie o Cytadelę. Ci dowódcy potajemnie nakazali członkom Oddziału do Zadań Specjalnych przygotowanie się na najgorsze. Dzięki temu OZS jest gotowy do skierowania przeciw Żniwiarzom dużych sił.

Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/War_Assets/Salarian
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.