Strzelby | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Strzelby

Mass Effect

Strzelby odnoszą się zarówno do rodzaju broni jak i odblokowywalnego talentu, który daje w nich biegłość, dostępny dla Żołnierzy, Szturmowców, Krogańskiego czempiona i Quariańskiej mechanik.

Strzelby są szczególnie zabójcze na bliskim dystansie, oferują zdolność Rzeź poprzez zwiększanie ich poziomu. Strzelba jest trzymana z tyłu w złożonej „wersji”, poniżej karabinu szturmowego i snajperskiego postaci gracza. Strzelby należy uważnie obserwować, ponieważ po oddaniu strzału są skłonne do szybkiego przegrzewania się.

Strzelby mają szybkostrzelność 0,8; każdy jeden strzał co 1,25 sekundy.

Poziomy talentu

  • Poziom 1: Zwiększa obrażenia o 5%. Zwiększa celność o 10%.
  • Poziom 2: Zwiększa obrażenia o 8%. Zwiększa celność o 14%.
  • Poziom 3: Zwiększa obrażenia o 10%. Zwiększa celność o 17%.
  • Poziom 4: Rzeź
  • Poziom 5: Zwiększa obrażenia o 12%. Zwiększa celność o 20%.
  • Poziom 6: Zwiększa obrażenia o 14%. Zwiększa celność o 22%.
  • Poziom 7: Zwiększa obrażenia o 16%. Zwiększa celność o 24%.
  • Poziom 8: Zaawansowana Rzeź
  • Poziom 9: Zwiększa obrażenia o 18%. Zwiększa celność o 26%.
  • Poziom 10: Zwiększa obrażenia o 19%. Zwiększa celność o 28%.
  • Poziom 11: Zwiększa obrażenia o 20%. Zwiększa celność o 30%.
  • Poziom 12: Mistrzowska Rzeź

Rzeź

CarnageRzeź to talent do odblokowania, używany przez Strzelby, po wystrzeleniu – skoncentrowany podobny-do-kuli-ognia pocisk, zadaje ogromne obrażenia celowi, w który uderzy.

Kilku wrogów, tacy jak Szturmowcy gethów i Niszczyciele gethów, używają Rzezi na początku walki. Na szczęście, lecący pocisk jest na tyle wolny, że można go uniknąć, sporo czasu zajmuje jego odnowienie.

Strzał oddany z Rzezi na doskonałą celność i może być używany jako strzał daleko dystansowy, na które strzelby nie są najlepsze.

Rzeź

Wystrzeliwuje eksplozję cząsteczek, która zadaje 50% obrażeń każdemu wrogowi w promieniu 2 metrów od punktu uderzenia.
Czas ładowania: 45 sekund
Koszt celności: 40%

Zaawansowana Rzeź

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń o 100% każdemu wrogowi w odległości 2 metrów od punktu uderzenia.
Czas ładowania: 45 sekund
40%

Mistrzowska Rzeź

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń o 150% każdemu wrogowi w odległości 3 metrów od punktu uderzenia.
Czas ładowania: 45 sekund
40%

Klasy

Następujące klasy mogą używać talentu Strzelby:

  • Krogański czempion (do odblokowania)
  • Quariańska mechanik (do odblokowania)
  • Szturmowiec (do odblokowania)
  • Żołnierz (do odblokowania)

Mass Effect 2

Strzelby w Mass Effect 2 to potężne bronie krótko dystansowe. Wszystkie strzelby strzelają ośmioma pociskami na strzał (z wyjątkiem Strzelby plazmowej gethów, która strzela po trzy) i korzystają z bonusu +100% do obrażeń na krótkim dystansie. Na początku gry, strzelba jest dostępna tylko dla Żołnierza i Szturmowca, ale może zostać wybrana przez dowolną klasę jako specjalizacja broni w późniejszym etapie gry. Następujący członkowie drużyny mogą korzystać ze strzelb: Grunt, Jack, Jacob i Tali.

Modele strzelb

Poniżej znajduje się lista strzelb w Mass Effect 2 i ich podstawowe statystyki:

M-22 Patroszyciel

  • Producent: Ludzie
  • Obrażenia podstawowe: 36,8 (294,4)
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.25 / x1.25 / x1.25
  • Domyślna amunicja: 3 / 12
  • Dostępność: dodatek Broń i pancerz Cerberusa

M-23 Katana

  • Producent: Ariake Technologies
  • Obrażenia podstawowe: 27,5 (200)
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.0 / x1.5 / x1.5
  • Domyślna amunicja: 5 / 10
  • Dostępność: domyślna broń startowa

M-27 Sejmitar

  • Producent: Ariake Technologies
  • Obrażenia podstawowe: 20,34 (162,7)
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.25 / x1.25 / x1.25
  • Domyślna amunicja: 8 / 16
  • Dostępność: Akta: Egzekutorka

M-300 Claymore

  • Producent: Kroganie
  • Obrażenia podstawowe: 50,1 (400,8)
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.25 / x1.25 / x1.25
  • Domyślna amunicja: 1 / 12
  • Dostępność: Statek Zbieraczy (misja) (tylko Żołnierz lub Szturmowiec). Projekt badawczy dla Grunta.

Strzela plazmowa gethów

  • Producent: Zbrojownia gethów
  • Obrażenia podstawowe: Pojedynczy strzał: 156,50 (250,38) – W pełni naładowana: 347,77 (556,4)
  • Mnożnik obrażeń (pancerz / bariery / tarcze): x1.0 / x1.5 / x1.5
  • Domyślna amunicja: 5 / 10
  • Dostępność: dodatek Pakiet uzbrojenia.

Ulepszenia

  • Przebijanie tarcz – strzelba (Impuls mikrofazowy)
  • Zwiększa o +50% obrażenia przeciw tarczom i barierom biotycznym.

  • Dodatkowa amunicja do strzelby (Odprowadzacz ciepła)
  • Podwaja pojemność magazynków strzelb, ciężkich strzelb i strzelb szturmowych całej drużyny.

  • Siła rażenia strzelby 1 – 6 (Pulsar synchroniczny)
  • Zwiększa obrażenia o 10%.

Mass Effect 3

Nie tylko strzelby są efektowne na krótkich dystansach, ale są bardzo dobre do niszczenia tarcz i barier. Klasy z minimalnym czasem ładowania mocy, takie jak Żołnierz lub Szturmowiec, są idealnym połączeniem z cięższymi strzelbami, ale istnieje kilka lekkich modeli, które działają synergicznie z innymi klasami. Następujące członkowie drużyny mogą korzystać ze strzelb: Aria, James, Tali i Wrex.

Modele strzelb

Poniższa lista prezentuje typy strzelb w Mass Effect 3 i ich podstawowe statystyki. Skrót podany przy każdym opisie to WPSOC i oznacza: wagę, pojemność, szybkostrzelność, obrażenia i celność. Wartości te są podane w tej kolejności.

Adept

  • Producent: Asari
  • Podstawowe WPSOC: 38 / 18 / 8 / 50 / 11
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 4 / 24
  • Dostępność: Kallini: Klasztor Ardat-Yakshi lub Sklep Sportowy Nos Astra

AT-12 Najeźdźca

  • Producent: Batarianie
  • Podstawowe WPSOC: 80 / 20 / 20 / 70 / 2
  • Tryb ognia: półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 2 / 18
  • Dostępność: Przedmiot z zamówienia przedpremierowego, Namakli: Lewiatan1

Karabinek Reegar

  • Producent: Quarianie
  • Podstawowe WPSOC: 60 / 20 / 0 / 10 / 0
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 22 / 66
  • Dostępność: Rebelia (tryb wieloosobowy), Pakiet Ostrzał (tryb pojedynczego gracza)

M-11 Upiór

  • Producent: nieznany
  • Podstawowe WPSOC: 80 / 57 / 46 / 14 / 29
  • Tryb ognia: półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 2 / 10
  • Dostępność: Biuro Zamówień Widm

M-22 Patroszyciel

  • Producent: Ludzie
  • Podstawowe WPSOC: 55 / 13 / 4 / 58 / 13
  • Tryb ognia: półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 3 / 15
  • Dostępność: Akademia Grissoma: Awaryjna ewakuacja lub Państwowy Batariański Skład Broni

M-23 Katana

  • Producent: Ariake Technologies
  • Podstawowe WPSOC: 57 / 12 / 5 / 50 / 8
  • Tryb ognia: półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 5 / 15
  • Dostępność: Priorytet: Mars

M-27 Sejmitar

  • Producent: Ariake Technologies
  • Podstawowe WPSOC: 52 / 15 / 9 / 44 / 9
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 8 / 24
  • Dostępność: Priorytet: Palaven lub Kassa Fabrication

M-300 Claymore

  • Producent: Kroganie
  • Podstawowe WPSOC: 98 / 10 / 2 / 91 / 10
  • Tryb ognia: pojedynczy strzał
  • Domyślna amunicja: 1 / 8
  • Dostępność: Trawers Attykański: Oddział krogan lub Zbrojownia Cipritine

N7 Krzyżowiec

  • Producent: Przymierze
  • Podstawowe WPSOC: 96 / 15 / 10 / 50 / 60
  • Tryb ognia: półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 4 / 20
  • Dostępność: Materiały z Edycji Kolekcjonerskiej N7 lub tryb wieloosobowy

N7 Pirania

  • Producent: Przymierze
  • Podstawowe WPSOC: 55 / 25 / 15 / 65 / 10
  • Tryb ognia: automatyczny
  • Domyślna amunicja: 6 / 48
  • Dostępność: Ziemia (tryb wieloosobowy), Pakiet Oporu Naziemnego (tryb pojedynczego gracza)

Strzelba Jad

Strzelba plazmowa gethów

  • Producent: Zbrojownia gethów
  • Podstawowe WPSOC: 77 / 15 / 7 / 87 / 37
  • Tryb ognia: ładowalny półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 5 / 15
  • Dostępność: Priorytet: Rannoch lub Arsenał Kombinatu Elkoss

Wyrzutnia kolców Graal

  • Producent: Kroganie
  • Podstawowe WPSOC: 73 / 13 / 9 / 80 / 50
  • Tryb ognia: ładowalny półautomatyczny
  • Domyślna amunicja: 3 / 12
  • Dostępność: Priorytet: Tuchanka lub Zbrojownia Cipritine

1 W dodatku Lewiatan

Modyfikacje broni

  • Zapasowy pochłaniacz do strzelby I – V
  • Dodatkowe gniazda zwiększające łączną pojemność zasobnika na amunicję zapasową.

  • Modyfikacja rozszarpująca do strzelby I – V
  • Pociski przebijają cienkie ściany i niektórych przeciwników, pozwalając ostrzelać wiele celów. Skuteczne przeciwko pancerzom.

  • Bagnet dołączany do strzelby I – V
  • Wykonany z węglika tytanu bagnet z wgłębionym ostrzem zwiększającym powierzchnię tnącą.

  • Lufa dużego kalibru do strzelby I – V
  • Strzelby korzystają z większych pocisków, które wywołują poważniejsze urazy, a ich zoptymalizowana balistyka chroni przed osłabieniem przebijalności.

  • Inteligentny czok do strzelby I – V
  • Dzięki siłownikom z regulowaną konstrukcją możliwe jest zwiększanie lub zmniejszanie rozrzutu strzelby.

  • Omni-ostrze do strzelby I – V (Wymaga Odwet dla wielu graczy.)
  • Omni-ostrze dołączane do broni w celu zwiększenia obrażeń w walce wręcz.

  • Szybka lufa do strzelby I – V (Wymaga Odwet dla wielu graczy.)
  • Udoskonalone cewki kinetyczne zwiększają siłę przebicia strzału.

  • Ultralekkie materiały do strzelby I – V (Wymaga Dnia sądu dla wielu graczy.)
  • Części broni wykonane z doskonałych lekkich stopów zwiększają poręczność i wygodę użytkowania broni.

Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/Shotguns
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.