Odejście Casey Hudsona z BioWare/EA – Blog BioWare | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Odejście Casey Hudsona z BioWare/EA – Blog BioWare

bannerhudson

Casey Hudon odchodzi z BioWare! Wczoraj wieczorem na blogu BioWare pojawił się wpis informujący o jego odejściu. Wieloletni dyrektor projektu trylogii Mass Effect i drugiego kasowego tytułu spod loga BW, Star Wars: Knights of the Old Republic poinformował fanów na forum i na wcześniej wspomnianym blogu. My nie pozostajemy w tyle – wobec powyższych poniżej prezentujemy tłumaczenie owego oświadczenia, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy.

Więcej jak zwykle w środku.

Od Aaryna Flynna, dyrektora generalnego studia BioWare

Po prawie 16 latach rozwoju gier w BioWare, producent wykonawczy Casey Hudson podjął decyzję, aby odejść od BioWare i rozpocząć w nowy etap swojej kariery. Chcemy podziękować Casey’emu za jego ciężką pracę i poświęcenie, patrząc wstecz na cały ten czas spędzony w BioWare.

Zaczynając jako Artysta Techniczny w Neverwinter Nights i MDK2, Casey awansował do roli dyrektora projektu z Gry Roku 2003 – Star Wars: Knights of the Old Republic. Następnie prowadził zespół w rozwoju trylogii Mass Effect, wielokrotnie nagradzanej serii, którą ja i wielu innych uważają za jeden z najważniejszych wszechświatów science-fiction naszego pokolenia. Casey naciska na jakości produkcji, aktorskiej technologii cyfrowej i emocjonalnie wciągającej narracji co miało znaczący wpływ na BioWare i całą branżę gier wideo.

Casey podzielił się dziś swoimi przemyśleniami z kolegami w następującym liście:

„Po tym, co już czuje jako życie pełne niezwykłych doświadczeń, postanowiłem nacisnąć przycisk reset i odejść od BioWare. Czas na bardzo potrzebną mi przerwę, uzyskanie perspektywy i spojrzenie na to, co naprawdę chcę robić w kolejnym etapie w moim życiu, i ostatecznie podjąć się nowych wyzwań.

Choć nigdy nie jest łatwy czas na taką zmianę, uważam, że jest to najlepszy moment na to. Podstawa naszego nowego pomysłu autorskiego w Edmonton już kompletna, a zespół jest gotowy, aby przejść do przodu w pre-produkcji tytułu, który myślę przedefiniuje interaktywną rozrywkę. Rozwój następnej Mass Effect jest zaawansowany, z wspaniałymi materiałami i fragmentami rozgrywki które udowodniają, że zespół jest gotowy dostarczyć najlepsze jak do tej porty doświadczenie w świecie Mass Effect. I Dragon Age: Inkwizycja – zespół dodaje ostatnie poprawki w naprawdę ambitnym tytule, z najpiękniejszymi wizualizacjami jakie kiedykolwiek widziałem w grze.

Ale jednocześnie uważam, że nadszedł mój czas, i jest to bez wątpienia najtrudniejsza decyzja w mojej karierze. BioWare jest dziś równie magicznym miejscem, jakim było, kiedy zaczynałem. Projekty, nad którymi obecnie pracujemy są jednymi z najbardziej ekscytujących i prestiżowych na świecie. Talent naszych zespołów nie ma sobie równych. Wśród ludzi tutaj są niektórzy z moich najbliższych przyjaciół. Spędziłem więcej czasu z wieloma z was niż z moją rodziną, i cieszyłem się z każdego dnia spędzonego z wami.”

Casey wyraził również swoje uznanie dla fanów BioWare:

„Na długo nim rozpocząłem pracę w branży gier, byłem zafascynowany ich zdolnościami do przenoszenia mnie do miejsc, w których czekały niesamowite i niezapomniane przeżycia. Kiedy zrobiłem mój pierwszy przedmiot, który wiedziałem, że trafi do gry (laser w MDK2!) nie mogłem uwierzyć, jak ogromne mam szczęście – przyczynić się w niewielkim stopniu do procesu tworzenia interaktywnej rozrywki.

Teraz, po rozwinięciu czterech wielkich tytułów, jestem głęboko wdzięczny, że udało mi się odegrać rolę w tworzeniu tych gier. Sama świadomość, że tak wielu z was jest zadowolonych z czasu spędzonego w światach, które stworzyliśmy, jest kluczowym osiągnięciem w mojej karierze. To dzięki waszemu wsparciu przez te wszystkie lata uczyniło to wszystko możliwym.

Dziękuję.

Wiem, że mogę zostawić nasze projekty w dobrych rękach, a ja już nie mogę się doczekać radości z grania.”

Żegnając się powiem, a wiem, że mówię w imieniu całego studia, że będziemy na zawsze wdzięczni za ciężką pracę Casey’a, pasję, i za wszystko, czego uczył nas przez lata – systematycznego zaangażowania, w jakość, ducha pracy zespołowej i koleżeństwa, i oddanie fanom ponad wszystko. Ale przede wszystkim, Casey postawił każdemu z nas wysoko poprzeczkę – tak pracować, by studio jutro było lepsze niż dzisiaj. To właśnie w tym duchu skończymy Dragon Age: Inkwizycja, będziemy kontynuować pracę nad kolejną grą Mass Effect i naszym nowym projektem autorskim, będąc pewnymi w naszych celach i postępach.

Dziękuję Casey. To nie koniec, lecz nowy początek.

Tłumaczenie częściowe: umbra04
Źródło: Blog BioWare

															
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.
  • ManganMan

    ME już nie będzie taki sam. Właściwie żadna gra od BW nie będzie już taka sama 🙁

    • Czemu wyczuwam tu sarkazm? 😀

    • Czan

      W sumie to w nowym ME Casey nie miał wkładu, bo robi go inne studio, a chociaż tak myślę.

      • TraioPL

        Robi go nowe studio, tak, ale Hudson nadzorował pracę nad tą najnowszą częścią ME też.

  • Necroscope

    Ciekaw jestem, czy Casey katapultował się sam, podobnie jak przed nim Drew i „doktorzy”, czy został z tej katapulty wystrzelony. Śmiać mi się chce, jak czytam te pożegnalne oświadczenia rodem z epoki kwitnącego socjalizmu.

    To były wspaniałe chwile! Poznałem wielu utalentowanych ludzi i pracowałem przy wielu ekscytujących projektach! Bioware jest nadal równie wspaniałym studiem co wtedy, kiedy do niego dołączyłem i jestem pewien, że nowe IP, nad którymi teraz pracuje zredefiniują gry komputerowe! Jestem taki podekscytowany! Ale czas na zmiany, czas otworzyć nowy rozdział w życiu! Żegnajcie przyjaciele!

    Żegnaj Casey! Żegnaj towarzyszu! Twoje zaangażowanie i wysokie standardy były dla nas zawsze wielką inspiracją! Nigdy nie osiągnęlibyśmy takiego sukcesu i nie stworzyli tylu EKSCYTUJĄCYCH gier, gdyby nie twój wkład! Chociaż nasze drogi się rozchodzą, to na zawsze pozostaniemy przyjaciółmi!

  • guest

    lol, też bym miał po jakimś czasie dosyć ea

  • vapi13

    Poczekamy, zobaczymy. Dziwne to jego odejście. W każdym razie jak ME4 będzie udane, jedni stwierdzą, że to zasługa Hudsona, inni że jego braku 🙂 Jak będzie nieudane, będzie tak samo.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.