Komandor Shepard został stworzony jako kobieta i concept arty z Dnia N7 [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Komandor Shepard został stworzony jako kobieta i concept arty z Dnia N7 [ME: Andromeda]

banner

Trochę czasu minęło od ostatniego razu, kiedy to pojawił się na stornie głównej jakiś news 😉 Teraz mamy okazję ten brak informacji nadrobić troszkę większym skrótem informacji z przeciągu ostatnich… 5,5 miesięcy. Aż tyle byliśmy offline? Łał, szmat czasu. No nic, jedziemy!

Komandor Shepard – postać, którą gracz tworzy w trylogii Mass Effect – rozpoczęła swoje życie jako kobieta, ujawnił dziś na Twitterze Jonathan Cooper.

Cooper jest obecnie animatorem pracującym nad Uncharted 4: A Thief’s End w Naughty Dog, wcześniej pracując w Montrealu w Ubisofcie jako reżyser animacji pryz Assassin Creed 3, a jeszcze wcześniej, w BioWare w kierownik animacji przy Mass Effect i Mass Effect 2. Dziś napisał, że 10 lat temu w tym miesiącu, zrobił pierwszy test animacji dla postaci, która mogłyby stać się bohaterem serii Mass Effect.

3-sekundowa animacja, którą można obejrzeć poniżej, składa się z modelu postaci biegnącego podczas joggingu do przodu. Postać jest wyraźnie kobietą.

„Tak, Komandor Shepard był pierwotnie kobietą”, powiedział Cooper.

Chwilę później pojawiło się wytłumaczenie, że komandor Shepard od początku prac nad oryginalnym Mass Effect’em miał być postacią i męską i żeńską. Zdradził również w kolejnej wiadomości, że użyto do tego celu zmodernizowanej technologii motion capture, która było wcześniej użyta przy innym tytule BioWare, Jade Empire.

To załatwia sprawę raz na zawsze: FemShep jest jedyną prawdziwą Komandor Shepard. Jest to zdecydowanie kanon, tak BioWare?

7 listopada ub.r. BioWare z okazji Dnia N7 pokazało na Twitterze podczas streamu całe mnóstwo concept artów i kilka informacji odnośnie nadchodzącego Mass Effect’a, którego premiery póki co jeszcze nie znamy.

6y4CPRhtSkmt

sPEabhDyTi6_

Informacje, jakie padły przy okazji prezentacji 7 listopada, dotyczą głównie:

  • powracającego Mako;
  • ogromnego, otwartego dla gracza świata;
  • brak wrogich syntetycznych form życia;
  • powracają, po raz kolejny, relacje bohater-towarzysze;
  • wyjścia gry na PC, X1 i PS4
Źródło: Twitter, PC Gamer
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.
  • Czan

    uuu jakiś news <3

    • Hehe 🙂 Wiedziałem, że się ucieszysz 😉

  • shellerinie

    Komandor Shepard była kobietą! Może Currie-Skłodowska też? :p

  • ElitarnyBak

    Zaraz…. brak wrogich syntetyków? Znaczy, że jeden rodzaj amunicji można do kosza wywalić.

    • Masz na myśli Amunicję dysrupcyjną? 😉

      • ElitarnyBak

        Moja ulubiona ;_;

        • Czan

          Wole ogniową ulepszoną na maksa z wybuchami + miotacz cząstek zbieraczy(ME3) xD.

  • Diabayev

    Jeśli protagonista ma być człowiekiem jak padło gdzieś kiedyś to brak wrogich syntetyków oznacza, że albo się na nie natchniemy, albo że akcja po ME3 się dzieje… Ciekawie to może wyglądać

    • Czan

      „Brak wrogich syntetyków” więc będzie albo czerwone zakończenie ME3 (brak syntetyków) albo zielone (syntetycy i istoty „żyjące” się nawzajem rozumieją i żyją w pokoju) bo niebieskie odpada (kontrola tylko nad żniwiarzami ale reszta syntetyków to już inna sprawa :P) i oczywiście wyjście numer 4 (poddaj się) xD.

      • ElitarnyBak

        Czemu niebieski odpada?
        Czy tam gethy, edie itp. nie zmieniają się marionetki OP-Sheparda?
        (Odpowiedź może być spoilerem)

        (Zresztą pytanie też c(X )

        • Czan

          Właśnie nie, tylko żniwiarze (przeszedłem grę wiele razy i zawsze było że przejmujesz tylko żniwiarzy).

          • Diabayev

            Ale zielone przecież to synteza, a synteza sprawia, że koniec wojen, etc, bo wszyscy są jak Shep. Moim zdaniem to też nie bardzo. BioWare przyznał by się, że Shep był rzeczywiście zindoktrynowany i jedyne prawdziwe zakończenie to czerwone, czyli wygrywa z indoktrynacją niszcząc żniwiarzy. 😛

          • Czan

            „bo wszyscy są jak Shep.” EEEE nie???? kto ci takich bzdur naopowiadał? jeśli przez słowa katalizatora: „maszyna dostaną zrozumienie istot żywych a istoty żywe będą mógł połączyć się z maszyną” czy coś w tym stylu, według cb brzmi że każdy będzie jak Sheppard?

  • retro1

    Brak wrogich syntetycznych form życia to naprawdę mniej walki a to oznacza ograniczenie samej rozgrywki. Ciekawie ile takich ograniczeń rozgrywki ostatecznie znajdzie się w wersji finalnej.

    • Czan

      Na pewno tego „syntetyczną formę życia” zastąpią inną więc myślę, że problemu nie będzie.

  • Humbahumba

    Jedynymi offtopami, które „zaistniały” szerzej w świadomości to cykl Ass Effect i Mass Erect hłe hłe hłe … aż pisać się nie chce, ale ta „twórczość” świetnie podsumowuje wysiłki Bio by wycisnąć z graczy więcej kabongi !

  • retro1

    Coś wiadomo na temat importu zapisanych stanów gry i podjętych decyzji, czy będą uwzględniane czy nie ?

    • Czan

      Ja nic o nich nie wiem, ale sam mówię że powinny być, bo fajnie by było, albo chociaż miło.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.