Plotka: Wyciekły szczegóły Mass Effect’a 4 poprzez ankiety [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Plotka: Wyciekły szczegóły Mass Effect’a 4 poprzez ankiety [ME: Andromeda]

ME4_Logo

Normalnie tego typu rzeczy uznalibyśmy na stek bzdur, ale pewne rzeczy wydają się tak prawdziwe, że przyprawiły mnie one o taki ból głowy, że nie sposób obok tego przejść obojętnie – o tym po prostu trzeba napisać newsa! Przed Wami szczegóły odnośnie kolejnej odsłony Mass Effect, które wyciekły do internetu za pośrednictwem systemu ankiet, trafiając od razu na reddita. O czym nam owe przecieki mówią? O tym już w rozwinięciu.

Zapraszamy!

Aktualizacja (22.04): Mało Wam jeszcze? Wypłynęły kolejne informacje, które przysporzą Wam jeszcze większy ból głowy niż dotychczas 😉 Więcej nowych informacji, tutaj.

Uwaga! Prosimy pamiętać, że to co tu czytacie jest plotką i może nie znaleźć pokrycia w grze!

Po pierwsze: jest to profesjonalny wpis i żadna to fan-fikcja.

Po drugie: tego typu badania są bardzo powszechne i mają miejsce w branży gier.

Po trzecie (i prawdopodobnie największy dowód): Dragon Age: Inkwizycja wyciekła dokładnie w ten sam sposób, tuż przed oficjalnym ogłoszeniem wszystko to stało się prawdą.

A więc: delektujemy się i do rzeczy!

NARRACJA:

  • Wstęp: Całość wydarzeń ma miejsce w Gromadzie Heliusa w Galaktyce Andromedy, usunięta z czasu i przestrzeni trylogii Mass Effect „komandora Sheparda” i jej zakończenia. Graj jako odkrywca „Pathfinder” prowadzący wyprawę w celu ustanowienia nowego domu dla ludzkości. Spotkaj „dzikie nieujarzmione światy”, „okrutnych bandytów” i „zwaśnione obce rasy” starając się przeżyć i skolonizować. Andromeda jest domem tajemniczej rasy obcych, Pozostałych (ang. Remnants – tymczasowe tłumaczenie do czasu znalezienia oficjalnego), którzy już opuścili swoje skarbce i pozostawili starożytną technologię w całej galaktyce.
  • Cel gry: Odkryj 100 systemów gwiezdnych (ponad 4x więcej niż w Mass Effect 3) gromadząc zasoby, rozwijając swój statek, załogę i arsenał, angażując się w dyplomację w celu utworzenia kolonii, odkrywając tajemnicę pozostawioną przez Pozostałych, a także śpiesz się zabezpieczając ich technologię.
  • Nowy gatunek: Pozostali, starożytna rasa, która już opuściła ruiny i rozsiała swoją technologię po całej galaktyce. I Khet, pozornie wrogo nastawionych.
  • Członkowie drużyny: Tak samo jak w poprzednich grach: szukaj przyjaciół, weź dwójkę z nich ze sobą na misje. Cora jest w stanie tworzyć biotyczne bariery, podczas gdy Ty możesz strzelać przez nie będąc w środku. Drack jest kroganinem.
  • Misje lojalnościowe: Tak samo jak w poprzednich grach: ukończ je, aby odblokować większą lojalność i nowe drzewko umiejętności dla tej postaci. Przykład: statek kolonii krogan został skradziony przez bandytów. Wyśledź statek i zwróć go w celu zwiększenia lojalności u Dracka. Drzewka dialogów i status lojalności wpływają na koniec gry.
  • Dialog: „Sensowne wybory”. Głębsza kontrola poprzez reakcje, takie jak przerywanie rozmów. Wybory oparte o działanie są wyborami fizycznymi w celu kształtowania przebiegu rozmowy; przykład: wyciągnięcie broni i zmuszenie nią otwarcia drzwi, zamiast próbować zrobić to jedynie poprzez rozmowę.

ODKRYWANIE/MODYFIKOWANIE

  • Statek kosmiczny Orkan: Zdolny do pilotażu statek, którym możesz odkryć ponad 100 systemów gwiezdnych. Modyfikowalny trofeami/łupem/zdjęciami wykonanymi w galaktyce. Przejście pomiędzy lataniem statku, a lądowaniem na planecie, jazdą Mako i wydostaniem się z niego, wszystko to będzie się dziać płynnie, bez ekranów ładowania i przestojów.
  • Pojazd Mako: Ulepszany turbo-przyspieszeniem, generatorem tarcz, wykrywaczem wrogów, itp. Modyfikowalne malowanie.
  • Planety: Setka planet do zbadania, odkrycia miejsc do skolonizowania i podbicia skarbców/posterunków obcych.
  • Kolonie: Buduj osady na nadających się do zamieszkania planetach. Będziesz w stanie zdecydować o typie osady, by uzyskać bonusy. Przykład: Osady zwiadowcze będą oczyszczać mgłę wojny na mapie przestrzeni (galaktyki) i będą oferować więcej misji zespołów uderzeniowych, podczas gdy Osady górnicze będą co jakiś czas dostarczać rzemieślnicze zasoby do wykorzystania.
  • Plany: Pozwolą Ci na stworzenie technologii obcych wykorzystując materiały do lepszego ekwipunku i broni, takich jak plecak odrzutowy, miotacz kriogeniczny do eliminowania wrogów, itp.
  • Załoga: Modyfikowalne drzewka talentów, sprzętu, broni, itp.

TYPY MISJI I TRYB WIELOOSOBOWY

  • Naloty na Skarbce Pozostałych: Starożytne ruiny w dwóch wariantach. Standard: Dostępne poprzez znalezienie i aktywowanie Monolitów Pozostałych, zbadanych w celu znalezienia „potężnego artefaktu”. Zdobywając artefakt wyzwalają się systemy obronne: roboty, pułapki i zrestrukturyzowany układ. Nagrody w postaci cennych łupów, rzemieślniczych zasobów do wykorzystania i Gwiezdnych Kluczy. Placówki Orbitalne: Do odblokowania za pomocą Gwiezdnych Kluczy, zapewniają stałe bonusy statystyk oraz opcjonalnie zwiększają trudność nalotów na skarbce, które dodają patrole Khetów i bandytów. Nagrody w postaci rzadkich łupów i uznaniem narracją (Podejrzewam ktoś nas będzie chwalić za nasze dokonania /przyp. LW).
  • Posterunki Khetów: Opcjonalne bojowe wyzwania na bazie napierających na nas fal wrogów, nagradzane doświadczeniem, redukując siły Khetów oraz dodatkowe opcje narracji w regionie, jeżeli posterunek został zniszczony.
  • Zespół uderzeniowy: Wydaj zasoby, aby zrekrutować najemników i rozwijaj SI pomagającą zespołom uderzeniowym do rozmieszczenia na generowanych losowo, zależnych od czasu, misjach. Wlicz w to obronę osady i resztki odzyskanego artefaktu. Drużyny uderzeniowe wrócą 20 – 30 minut później z doświadczeniem, walutą i sprzętem w zależności od wyników misji. Wydawaj pieniądze/środki na szkolenie zespołu uderzeniowego oraz kupuj lepszy sprzęt, aby zwiększyć wskaźnik sukcesu i możliwość wysłania go na niebezpieczne misje.
  • Czynny zespół uderzeniowy: Patrz wyżej, jednak możesz wybrać, aby zakończyć misję zespołu uderzeniowego ręcznie poprzez grę trybu wieloosobowego. Będziesz w stanie podjąć współpracę z przyjaciółmi, większa ilość przyjaciół zwiększa poziom trudności i nagrody. Otrzymasz nagrody bonusowe poprzez dołączenie do innych graczy w misji zespołu uderzeniowego. Doświadczenie, nagrody i modyfikowany łup dla postaci zespołu uderzeniowego są spójne z określonym w trybie wieloosobowym trybie hordy.
  • Tryb Hordy: Podobny do Mass Effect 3: czterech graczy walczy przeciwko falom wroga z dodatkowymi celami, takimi jak wyłączenie bomby lub zamach na cel. Podobne doświadczenie/nagrody w postaci łupów z Mass Effect 3. Zdobyte fundusze APEX będą do wykorzystania w trybie dla jednego gracza.

A i taka mała prośba ode mnie: gdybyście zauważyli jakiś błąd, każdego rodzaju, styl, tłumaczenie, cokolwiek – zgłaszajcie prosze w komentarzach pod spodem. Handlarz Cieni ceni sobie pomoc swoich współpracowników 😉

Aktualizacja (22.04): Wspomniane wcześniej dodatkowe informacje.

Shinobi602. Kto w środowisku Mass Effect nie zna tego gościa. Facet wraca z kolejną porcją informacji. Potwierdził on wiarygodność ankiety, za pośrednictwem której dowiedzieliśmy się, co możemy znaleźć w ME4. Przy okazji przekazał nam informacje z kolejnego przecieku z BioWare związanego z nadchodzącą grą z serii Mass Effect. Czego nowego dowiadujemy się tym razem? So here it is:

  • Akcja gry będzie się rozgrywać kilka lat po wydarzeniach zawartych w zakończeniu ME3, a nie – jak wcześniej zakładano – kilkaset.
  • Koniec ze Żniwiarzami. W galaktyce Andromedy nie spotkamy żadnego z przedstawicieli „Starych Maszyn”. Ponadto motyw „pełnego cyklu” oraz żniw nie odegrają żadnej roli.
  • Zdecydowanie najciekawsza informacja ze wszystkich! Pamiętacie o okrągłej liczbie 100 planet, które będziemy mogli odwiedzić podczas latania statkiem? Zmiana planów, that’s not gonna happen. Twórcy bowiem korzystają – jak nam doskonale wiadomo – z silnika Frostbite 3, na którym będzie opierać się gra. Tym samym liczba światów zwiększyła się aż do 200. Dlaczego i skąd tak nagle taka duża zmiana? BioWare dysponuje oprogramowaniem opartym na silniku FB3, które umożliwia „losowe generowanie planet i ich powierzchni, które potem można uzupełnić o dodatkowe szczegóły, co pozwoli na znacznie większą liczbę światów.” (Źródło: GRYOnline.pl)
  • Wiadomym jest, że nowy Mass Effect trafi na komputery oraz konsole nowej generacji. Przy tworzeniu Dragon Age: Inkwyzycja oraz wcześniejszych, innych tytułów twórcy tworząc grę musieli się mocno ograniczać z tego też względu, że musieli dopasować grę do konsol „starej generacji” to i również tworzyć je na nowe. A ponieważ teraz gra trafi tylko na PCety oraz X1 i PS4, w chwili obecnej nie ma żadnych ograniczeń przeszkadzających produkcji.

Pathfinder Initiative A.R.K.C.O.N.

Przy okazji w internecie można znaleźć ciekawe zdjęcie jednej z koszulek BioWare oznaczonej Pathfinder Initiative A.R.K.C.O.N.. Ciekawe, co? Koszulki związane z określeniem naszego odkrywcy-dowódcy 😉

Oryginalny post (w j. angielskim – nie będzie tłumaczony!):

Sometimes I take surveys online for a little extra money.

One day last month I got one with this:

The Next Mass Effect Context:

The next Mass Effect game takes place in the Helius Cluster (a cluster of 100s of solar systems in the Andromeda Galaxy), far removed by time and space from Commander Shepard’s heroic acts and the final events of the Mass Effect trilogy. You are a pathfinder, a combat trained but un-tested explorer leading an expedition into the Helius cluster to establish a new home for humanity. As you explore this sprawling series of solar systems (over 4x the size of Mass Effect 3), collecting resources and building colonies, you will encounter the savagery of untamed lands in the form of cut-throat outlaws and warring alien races. To survive and colonize the wild reaches of space, you will need to grow your arsenal, your ship, your crew and make strategic (and often uneasy) alliances to fight against increasingly menacing foes. Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.

Collect Resources to Fuel your Growth:

Scour solar systems and planets within the Helius Cluster to find valuable resources and blueprints of long forgotten alien technology that will allow you to craft better equipment and weapons, such as improving your leg armor to allow you to jetpack jump, or upgrading your cryo-beam (laser cannon) to target enemies or do area damage around you to clear out close threats. As you build your arsenal and resource infrastructure, you will be able to explore deeper into the increasingly dangerous and resource-rich solar systems of the Helius Cluster.

A Capable Crew:

Throughout the story, you will recruit seven distinct crew members to fight by your side. Each crew member has a unique personality and specific abilities that open up strategic options as you choose which two of them to bring into each mission. For example, Cora has the ability to deploy a biotic shield that protects everyone in the bubble while still allowing you and your squad to fire out of it. Your crew will grow alongside you as you explore the Helius Cluster, and you can choose how you upgrade your crew’s weapons, gear and abilities to increase their individual combat effectiveness. Create the perfect squad to react to any situation and to support your preferred gameplay style.

Your Crew, Your Story:

Your crew members aren’t merely hired guns – they are part of the living universe in the Helius Cluster that develops in response to your actions and choices. Increase each crew member’s loyalty by pursuing missions that are important to that specific character. For example, when a Krogan colony ship has been stolen by one of the outlaw factions leaving the colonists stranded without resources to survive, your Krogan squad mate, Drack, is determined to strike out against them. If you take the mission and help him track down the outlaws’ hideout to return the ship to its rightful owners, Drack’s loyalty toward you and your squad will increase and Drack will unlock a brand new skill tree.

Explore each individual’s backstory and develop your relationship with them through conversations and unique missions. True to Mass Effect, what you choose to say will directly affect your crew’s loyalty and relationship with you, and will open up different conversations and narrative opportunities at the end of the game depending upon how you approach each encounter.

Deployed Strike Team Missions:

The Helius Cluster is 1000s of light years across, and you can’t be everywhere at once. As you develop more colonies, resource bases and settlements, you have to be able to keep them safe. Spend resources to recruit mercenaries and develop an AI controlled Strike Team that you can deploy to take on randomly generated, time-sensitive missions. Strike Team missions take many forms, including settlement defense and Remnant artifact recovery, which will take real-time to complete. Send your Strike Team out on a mission while you continue playing the main game and they will return, 20 – 30 minutes later, having gained rewards such as XP, currency and equipment based on the success of their mission. Spend money and resources to train your Strike Team and acquire better gear for them, which will increase their success rate and allow them to take on more difficult missions for greater rewards.

Active Strike Team Missions:

When you encounter a Strike Team mission in the Single-Player mode, you can leave your Strike Team at their base and decide to tackle the mission yourself with your Multiplayer roster of characters. You also have the option of tackling the mission by yourself, or recruiting up to three friends to play with you. The more friends you bring, the greater the challenge and the greater the reward. These missions will play out using the Next Mass Effect’s multiplayer Horde mode (more details on this later). These missions will include a variety of thematically appropriate objectives, like defending a Settlement against Khet attacks, or recovering a Remnant artifact off of a planet before an outlaw gang gets there first. By taking an active role in strike team missions, you can earn special Single-player rewards in addition to the usual multiplayer specific characters, weapons, weapon mods, and pieces of equipment which can be customized between missions. Additionally, players who join another person’s Strike Team mission will receive bonus in-game currency and multiplayer XP for helping others with their missions.

Multiplayer “Horde” Mode:

The next Mass Effect’s “Horde” multiplayer pits you and up to three of your friends against waves of enemy troops on various battlefields throughout the galaxy. Players fight together to survive increasingly difficult enemy attacks and accomplish objectives, like disabling a bomb near a colony base or assassinating a target. Progress through multiplayer missions to gain XP and earn new multiplayer specific weapons, characters, weapon mods, and pieces of equipment, which can be customized between matches. Multiplayer play will also earn you APEX funds (in-game currency), which can be used to purchase items and gear in the Single Player game.

Establish Settlements:

Search solar systems for rare habitable planets to establish a settlement that could serve as a base for humankind’s new home in the Helius Cluster. As you build permanent settlements, you will make strategic choices on where to focus your new base’s resources. For example: Recon Settlements will clear fog of war from the space map and give the player more strike team missions to choose from, while Mining Settlements will periodically supplement the player’s supply of crafting materials.

Dialogue:

Building upon the rich history of strategic dialogue that has defined the Mass Effect series, you can make meaningful choices in every conversation you have with characters that impact the way your game evolves. The next Mass Effect adds deeper control over your conversations through a greater ability to interrupt and change the course of the conversation as it is happening. During certain conversations, you will be able to take action based choices, such as the option to pull out your gun and force someone to open a door instead of convincing them to do it through conversational guile. Action based choices give you more options for how you approach dialogue with characters in the game and can lead to more extreme outcomes on the story as it evolves around the decisions you make when interacting with a huge cast of NPC characters.

Seamlessly Travel Through the Next Mass Effect Universe:

As you pilot your space ship, Tempest, across the 100s of solar systems that are seamlessly connected in the next Mass Effect, you will encounter new planets filled with valuable resources, intelligent life, conflict, and alien technology that all give you opportunities to increase the power of your character, your ship and your team so that you can build them into a force that perfectly suits your gameplay style. Transitions between activities, like flying your Tempest (space ship) across a solar system to land on a mineral rich planet, then jumping into your Mako (land vehicle) to explore the surface of planet, all happen smoothly without loading screens.

Customize and Share Your Experience:

Discover new things in Andromeda Galaxy, like alien artifacts and natural wonders, that serve as trophies and decorations that you can use to modify the look of your character, Tempest (Space Ship) and Mako (land vehicle). Customize the way your squad and your character look with clothes and aesthetic modifications that you unlock throughout the game. Photos you take from the far reaches of the galaxy can be used to decorate your starship or sold to certain characters.

Remnant Vault Raids: Find and activate Remnant Monoliths to unlock Remnant vaults. Explore abandoned Remnant ruins to find and locate a powerful artifact, but once you remove it you will trigger the vault defenses that will arm traps, activate defense robots and even change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. Fight your way out of the vault and you will be rewarded with valuable loot, including powerful gear, crafting resources and Star Keys that can be used to unlock massive orbital facilities in space that grant permanent stat bonuses.

Optional Elite Remnant Vault Raids are scattered around the Helius Cluster located in special orbital facilities that are unlocked by Star Keys. Similar to the standard Remnant Vaults, you enter them to retrieve a special artifact which will trigger the vault defenses that arm traps, activate defense robots and change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. However, Elite vaults ratchet up the difficulty of the encounter with increasingly powerful defense robots and traps, as well as roaming outlaws and deadly Khet patrols that are also in search of the elite artifacts. Elite Remnant vaults will test the limits of your combat and puzzle solving acumen, but with greater difficulty comes greater rewards. Gain rare loot, narrative acclaim and huge rewards for completing these daunting challenges.

Khet Outposts:

As you explore planets throughout the Helius Cluster, you will encounter Khet Outposts. These outposts are optional combat experiences where you enter the outpost and fight off waves of enemies. Destroy Khet outposts to earn XP, rewards and thwart their growing power in the region. Your allies will reward you with praise and increased narrative options as you fight to remove the Khet presence from the region.

Drive and upgrade your Mako (land vehicle):

Explore the surfaces of 100s of planets in the Helius Cluster in your versatile land vehicle, the Mako. Whether you are looking for a place to set up a colony, searching for a Remnant vault or attacking a Khet Outpost, you will enjoy getting there in your Mako. Equip and upgrade your Mako in dozens of ways, like adding turbo boosters, upgrading your shield generator or adding a Hostile Detector to your radar to create the ultimate planetary exploration vehicle. Finally, get your Mako looking the way you want with a custom paintjob.

They asked my satisfaction with each of those descriptions.

You can choose for yourself whether or not to believe me.

But please look at my posting history first. I’m no troll.

Źródło: https://www.reddit.com/r/masseffect/comments/32yzxf/last_month_i_took_a_random_survey_about_mass/
Źródło: NeoGAF, GRYOnline.pl
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.
  • Aust

    takich jak plecak odrzutowy, miotacz kriogeniczny ==> to <== eliminowania wrogów, itp.

    a tak poza tym, to średnio rozumiem, część rzeczy, ale nie wiem czy wynika to z tłumaczenia, czy po prostu ze specyfiki jaką są zapisane te informacje 😛

    News ciekawy 🙂 podoba mi się koncepcja zakładania własnych kolonii i szerokie możliwości modyfikacji.

    • Dzięki, poprawione : )

      Dlatego czekam, aż więcej osób się wypowie. Czy albo ja źle tłumaczyłem, choć trochę było ciężko w niektórych momentach albo fakt – jest tak specyficznie napisane.

      • xsas7

        Kolejne do poprawki:
        „W galaktyce Andromedy nie żadnego przedstawiciela „Starych Maszyn”” -> nie ma?
        oraz
        „Koszulki związane z określenieniem naszego odkrywcy-dowódcy”
        😉

        • Done, dzięki za tipa : )

          • Aust

            Ale określeniem jest nadal 😛 tak ma być?

          • xsasowi pewnie chodziło o to, że słowo było z błędem, 2x nienie było 😉 Dlatego 🙂

          • xsas7

            Potwierdzam, dokładnie o to chodziło. 😉

  • lukcze32

    „Graj jako odkrywca „Pathfinder” kierujący wyprawą w celu ustanowienia nowego domu dla ludzkości.” Można pomyśleć, że teoria indoktrynacji jest prawdziwa i tak jak można się też domyśleć shep nie zniszczył żniwiarek, a ludzkość wyginęła skoro trzeba szukać nowego domu . Może gdzieś tam po drodze spotkamy jego towarzyszy, lub (mam zajebistą nadzieję) jego samego.

    • xsas7

      Może kanonicznym zakończeniem (nieoficjalne) będzie 4 (czyli odmowa) ;p
      Chociaż dość logiczne jest by podczas samego ME3 zrobić taką „Arkę” i wysłać gdzieś daleko, aby w razie czego uratować spuściznę po naszej Galaktyce.

      • Niee, tłumaczenie nie jest w żadnym wypadku odniesieniem do okrętu naszej Marynarki Wojennej ORP Orkan 🙂 Tłumaczenie czysto ze StarCrafta II, gdzie w ang. wersji istnieje jednostka Tempest, w polskiej nosi nazwę Orkan – stąd nazwa 🙂

        • xsas7

          Aha, już myślałem, że to taka wariacja tłumacza (burza, nawałnica -> orkan) w SCII w sumie grałem zbyt mało i w zasadzie nawet za dużo z niego nie pamiętam, a już o przetłumaczonej jednostce Tempest nie wspominając. 🙂

  • omg123

    nie podoba mi sie totalnie…mam nadzieje ze bedzie jakas misja wyjasniajaca co sie stalo z shepardem bo przeciez nie umarl.. mass effect bez sheparda to juz nie mass effect… jestem strasznie zawiedziony

  • Aust

    Link do newsa z CDAction.pl, trochę może pomóc ogarnąć te informacje: http://www.cdaction.pl/news-41291/prawdopodobnie-wycieklo-troche-informacji-na-temat-nowego-mass-effecta.html

  • MatiX2603

    Wyczuwam zero Mass Effect’a w nowym Mass Effect’cie. A przynajmniej zero z duszy i spuścizny jaką pozostawiła pierwsza trylogia. Źle to jak dla mnie wygląda.
    Nic a nic nie przypada mi do gusty z w/w ‚oby’ plotek. Brzmi jak symulator odkrywania Andromedy a nie gra action-RPG.. do jakie przyzwyczaiły nas poprzednie dwie odsłony. BioWare zamiast wykorzystać to co zostawił po sobie Karpyshyn spiernicza kolejne odsłony jedna po drugiej (czyt. kiepskie zakończenie ME3; kiepski ME4).

    Dojdzie do tego, żę ludzie podzielą się na frakcje, Prawdziwi fani (trylogia Karpyshyna) i ‚sezonowcy’ kupieni.. grafiką i urokami nowego ME.

  • MatiX2603

    Choć też ironia losu. Pierw mówią, że nie bazują na DA:I, że nie chcą upodabniać tej gry, wykorzystanych tam innowacji do nowej odsłony ME. A póki co, to nie wygląda na Mass Effect 4, a mówicie co chcecie… ale swoisty Mass Effect Inkwizycja. ba-bum-tss.

  • The PolishGamer

    Mam wrażenie że to same bzdury.
    Zero mass effect w mass effect.

    • Czan

      Streszczenie wszystkiego co tutaj jest napisane w 2 zdaniach. Perfekcja opanowana jak widzę xD

      • The PolishGamer

        Ma być epicko a nie mmo shit.
        Tak w skrócie 🙂

    • Siilvaren

      True. Jeszcze Geth > Keth brzmi jak nieśmieszny dowcip. Gameplay może i byłby solidny jakby zawierał odpowiednio dużą porcję zacnej fabuły, ale póki co brzmi jak całkowite porzucenie tego co znamy z Mass Effect.

      • The PolishGamer

        Jak porzucą dorobek serii to może być źle

  • ElitarnyBak

    Ok, ja się wypowiem.
    NIE
    WIDZĘ
    ŻADNEJ
    (możliwe, że za często powtarzam to słowo) FABUŁY
    pffff… ale spokojnie. To tylko elementy rozgrywki. Na pewno cała gra nie będzie polegała tylko na tworzeniu koloni i ich obronie… a… nie podali nic odnośnie historii… ponieważ… ponieważ…
    O wiem- Nie chcą zdradzać jej ani trochę, bo będzie EPICKA. No to kamień z serca

  • Aust

    Myślę, że powinniście patrzeć na tego newsa przez pryzmat ankiety i… zastanowić się czego dotyczyła ta ankieta. Może chodziło właśnie o tego typu „pierdoły”, które mają być jedynie dodatkiem do samej gry, a nie jak widzę po niektórych komentarzach głównym wątkiem fabularnym?

  • retro1

    Może to początek nowej trzy częściowej trylogii ?
    Pozostaje nam czekać do czerwca i E3, które powinno sporo wyjaśnić.

  • ManganMan

    Statek kosmiczny Orkan… Że jak? -/.-
    Proszę zamienić na „Nawałnicę”, ok? 😉

    • Mangan, nie narzekaj 😀 Kilka komentarzy poniżej jest wytłumaczone, czemu na chwilę obecną tak jest 😉 I skąd ta nazwa się wzięła 😉 A ponieważ nie na razie żadnych polskich nazw, „tymczasowo” przyjmujemy tą 😛

    • Silvaren

      Tempesty w Starcraft 2 też przetłumaczyli jako Orkany ;p

  • Silvaren

    Jedno mi się nie podoba – Andromeda. Przecież odkryto 1% układów gwiezdnych, wciąż dziesiątki nieaktywowanych przekaźników wiszą w Drodze Mlecznej, znane są nazwy co najmniej 2 ras nie biorących udziału w społeczności galaktycznej i liczne doniesienia o tajemniczych statkach na orbitach planet – a oni wypychają akcję do sąsiedniej galaktyki. Ile w tym Mass Effecta? Zważywszy, że nie wyobrażali sobie podróży bez przekaźników w obrębie jednej galaktyki, to co, nagle odnaleźli gwiezdne wrota do Andromedy i nagle wszystkie rasy dokonują ekspansji w tamtym regionie wszechświata?

    • xsas7

      Paaanie! It’s SPACE MAGIC!
      A tak poważnie, to tylko plotki, więc spokojnie, bez nerwów. 😉

      • Do czasu, aż okażą się prawdą albo totalnym gów**m 🙂

    • error

      Może bo wybuchy niektóre statki zostały przeniesione do innej galaktyki. Mam nadzieję, że zostanie to wyjaśnione w grze, bo jeżeli zrobią myk, że ludzie znaleźli się tam niewiadomo skąd to na starcie gra mnie będzie oddpychac.

      • D4mian11

        Ze wszystkich opcji jakie czytałem i o jakich sam myślałem, każda z nich to kupsko a nie wytłumaczenie. BioWare nasrało sobie zakończeniem ME3 i teraz mają problem. Wszystkie „newsy” o nowym ME to póki co nic nie warte śmieci. Od pierwszych informacji przestałem czekać na następną część i z biegiem czasu jest coraz gorzej (perspektyw na poprawę brak). Odcinanie się od swojego niechcianego dziecka jakim jest zakończenie ME3, powielanie schematów, brak jakiegokolwiek sensownego pomysłu na ciekawą fabułę (osobiście nie mam zamiaru grać w DA I w kosmosie, a z tych plotek na to się zapowiada). Gdzie podział się Drew? Czemu Walters w ogóle się zajmuje czymkolwiek związanym z nowym ME (niech leci walić komiksy… to mu wychodzi niewiele lepiej, ale lepiej). Wiem, że to wszystko to tylko plotki, ale jak widzę taki stek bzdur, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.

    • konrad

      nie ma jak przykleić nowej części do starej galaktyki i tyle … szkoda bo to będzie inna gra …

  • Prykacz

    Co oni tak tej Andromedy się czepili ?
    Jakby Droga Mleczna była niewystarczająca ;p

    • xsas7

      Może BW wychodzi z założenia, że zakończenia ME3 jakie są, takie są i nie ma co płakać… nad rozlanym mlekiem. ;p

      • ElitarnyBak

        Albo nawarzyli 4 zakończenia i Montreal nie wie jak sobie z nimi poradzić aby w galaktyce znów było jak przed Eden Prime.
        Wysyłają nas tam aby można było rozpocząć z „czystą kartą”.

        Moim zdaniem to fajnie, że akcja odbywać się będzie tylko kilka lat po… Space Magic. Może uda się spotkać jakiegoś sprzymierzeńca.

        Z innej beczki. Handlarz gotowy do przeprowadzki na Andromenę? ;D

        • xsas7

          Handlarz chyba nie musi się przeprowadzać do Andromedy, wystarczy, że jego macki będą tam sięgać. 😉

          • Handlarz nie musi się przenosić. Zrobił to już dawno temu. Rozpoczął budowę nowego lokum, jak tylko wypłynęły informacje o kolejnej odsłonie 😉 „Szefostwo” jest cwane, nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy 😀

  • xtld

    tak swoją drogą, mam nadzieję że aktywność handlarza cieni nie spadnie już tak jak ostatnio, zmuszony byłem korzystać z portalu (imo) o o wiele niższym poziomie :<

    • Konkurencji nie ma za dużo, a nawet jeżeli jest to nie śpi, lecz mimo wszystko nie czuje się dobrze z tym mój pracodawca i obiecał podjąć pewne kroki zmierzające do poprawienia jakości „świadczonych usług” :C

    • natasz!natasz!

      Ha! Też jestem stałym bywalcem tej strony:) To że jakiś czas było cicho to nic nadzwyczajnego. Skoro brak jakichkolwiek info to niby o czym tu było pisać. Jak forum ruszy na dobre będzie to znak że czas na wymianę blaszaka. Po DA:I przeżyłem niemałą traumę na swoim core2duo ;D

  • Pepryk

    A moze wiecue jak pod koniec ME 3 cytadela wystrzela to moze otworzyla wektor wejscia do andromedy albo jak juz aprawili przekazniki to pare z nich zamiast wysylac tam gdzie wczesniej wysylalo do andromedy.Nie znam sie na dobrze na fizyce , ciemnej materii i podobnym szajsie ale hej czemu nie … It’s space magic. A wy hak myslicie

    • Prykacz

      No tak 2/10 bym powiedział ;D

      • pepryk

        E w sumie nie fantazja to tak sie zastanawialem jak mogliby by przeniiesc gre do andromedy

        • Behemot

          A mi się tam wydaje że po zniszczeniu żniwiarzy nastąpi duży rozwój techniki (Choćby w wyniku badania ich technologi) co pozwoli na podróż do innej galaktyki.

          • ElitarnyBak

            No niby tak, LECZ…
            [uwaga spoiler]
            magiczne dziecko kosmosu powiedziało, że minie jeszcze wiele lat zanim cywilizacja wróci do obecnego poziomu rozwoju technologicznego. Można chyba przez to rozumieć, że jak postanowiliśmy zrobić, co planowaliśmy od pierwszej części (trolololo….) to będziemy na starcie w 4-tej części w plecy, z wiadomych tylko biowa…erowi (?) przyczyn.

          • Czan

            Ale zobacz, są jeszcze 3 inne wyjścia 😛

          • ElitarnyBak

            No w sumie tak
            [uwaga spoiler]
            Po zielonym nasi bohaterowie będą świecić i mieć dziwne tatuaże, a po jeszcze innym cała cywilizacja legnie w gruzach (mówię o zastrzeleniu smarkacza). No i jest jest jeszcze zakończenie niebieskie, które przywraca galaktykę do statusu qwo, z jedyną różnicą że istnieje God-like Shepard. Myślę dlatego że jak będą ustalać które zakończenie będzie kanoniczne to będzie właśnie niebieskie. Ale i tak zawsze będę wybierał zielone.

          • Czan

            Me2.

    • The PolishGamer

      Trochę fantazja cię poniosła 🙂

  • Iwogiusz

    Nwm czy jestem peny ale w 3 miało miejsce na końcu gry ” zaczerpnięcie powietrza” przez prawdopodobnie komandora S czyż nie? Czy przypadkiem może nastąpić kontynucja fabuły? xD

    • ElitarnyBak

      Nie


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.