[Aktualizacja] Dzień N7 już dziś! Przygotujcie się na wyprawę do Andromedy! [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

[Aktualizacja] Dzień N7 już dziś! Przygotujcie się na wyprawę do Andromedy! [ME: Andromeda]

banner-v3

Wesołego Dnia N7! To już? Taak, to już! Dzisiejszego wieczoru (przewiduje się godziny 18-20) zobaczymy nowy trailer do Andromedy, poznamy wiele szczegółów dotyczącej samej gry, rozgrywki, fabuły. Podobno mają też zaprezentować informacje na temat wydań samej gry (wersja normalna i jakaś „wypasiona” kolekcjonerka).

Ten news będzie aktualizowany w miarę pojawiania się nowych informacji, więc wracajcie tu by sprawdzać czy nie pojawiło się przypadkiem coś nowego. Zaczynamy po 18!

Aktualizacja nr 6 (12.11): 10 nowych screenów i koncept artów (wcześniej pojawiły się na naszym profilu na FB). Do zobaczenia, tutaj. Poprzednie aktualizacje zostały schowane do środa newsa.

Aktualizacja nr 5 (11.11): Dodaliśmy materiał 101 pytań i odpowiedzi Maca Waltersa odnośnie do ME: Andromeda. Do posłuchania tutaj.

Aktualizacja nr 4 (10.11): 3 nowe screeny, które wcześniej pojawiły się na naszym profilu na FB. Do zobaczenia, tutaj.

Aktualizacja nr 3 (07.11) 19:50 : Duża paczka informacji już dostępna w rozwinięciu, zapraszamy!

Aktualizacja nr 2 (07.11) 18:30 : Jest i nowy trailer! Oraz kolejne dwa nowe materiały: od Game Informera oraz oficjalny materiał Inicjatywy Andromeda.

Aktualizacja nr 1 (07.11) 17:30 : Agenci dotarli już do pierwszych informacji, które ujrzały nieco szybciej światło dzienne. Na pierwszy ogień: okładki wersji na PCety, X1 i PS4 oraz… tryb kooperacji? Więcej tutaj.

Aktualizacja nr 1 (07.11): Wcześniej wspomniane okładki wydań na PCety, X1 oraz PS4. Ponadto sklep BestBuy jak zwykle się nieco pośpieszył i opublikował nieco szczegółów nt. samej gry:

  • zniszczalne środowisko,
  • wzmocniony skok (pokazany na materiale z PlayStation Meeting),
  • nowe bronie,
  • biotyka (Deja Vu ktoś? 😉 ),
  • „bardziej elastyczne” drzewko umiejętności postaci,
  • bronie również otrzymują swoje drzewko do rozwijania,
  • tryb kooperacji 1-4-osobowej.

Na chwilę obecną tyle, reszta pewnie później.

mass-effect-andromeda-pc

mass-effect-andromeda-xbox-one-deluxe

mass-effect-andromeda-ps4-deluxe

Aktualizacja nr 2 (07.11):

Aktualizacja nr 5 (01.11):

Aktualizacja nr 3 (07.11): Co wiemy do tej pory? Przy okazji, nowe screeny oraz okładki grudniowego wydania papierowego GameInformera, poniżej.

  • W 2176 została założona i rozpoczęta Inicjatywa Andromeda. Akcja gry natomiast rozpoczyna się w roku 2185, czyli przed albo po wydarzeniach zawartych w Mass Effect 2. Zgodnie z informacjami zawartymi na podstronie prezentującej Inicjatywę Andromeda, w roku 2185 „planowane jest rozpoczęcie misji Inicjatywy Andromeda. Finansowana ze środków prywatnych i działająca niezależnie od Przymierza Układów Inicjatywa ma odbyć 600-letnią podróż do galaktyki Andromeda z nadzieją, że uda się tam znaleźć nową planetę macierzystą. Ta międzygalaktyczna podróż jest najambitniejszym przedsięwzięciem, na jakie porwała się kiedykolwiek jakakolwiek rasa z Drogi Mlecznej…”.
  • Asari, którą kilkukrotnie widzieliśmy na zwiastunach wszelkiej maści ma na imię Peebee. I to nie jej pełne imię, tylko ksywka.
  • Liam, przybyły razem z Pionierem, był oficer policji, opisywany jako facet z „lekkim nastawieniem”, może wnieść nieco lekkości w pewnych sytuacjach.
  • Chcecie wypróbować tryb kooperacji przed wydaniem razem z grą? Logujcie się na https://beacon.bioware.com/ i wypełnijcie pola, o które proszą!
  • 4 wersje gry do zamówienia: Edycja Standardowa, Edycja Deluxe, Edycja Super Deluxe i Edycja Kolekcjonerska. Tyle tam jest rzeczy, że nie sposób je wymienić tu wszystkie. Skłądy pierwszych 3 wersji możecie obejrzeć tutaj: https://www.masseffect.com/pl-pl/buy Co zawiera Edycja Kolekcjonerska? Sterowany cyfrowo model Nomada, tutejszego odpowiednika Mako, którym będziemy zwiedzać planety. O nim też nie będę się rozpisywać, bo za dużo. Więcej szczegółów tutaj: https://www.masseffect.com/pl-pl/buy/collectors-edition
  • W miarę regularnie odwiedzajcie wcześniej wspomnianą Inicjatywę Andromeda, ponieważ z czasem będą odblokowywane nowe elementy. Za odblokowanie wszystkich 6 szkoleń otrzymamy dla naszych postaci elementy pancerzy i innych. Pierwszy z nich, hełm prezentuje się następująco:

helmet

  • Imię i nazwisko naszej postaci będzie można zmieniać. Postać nie będzie musiała się nazywać Ryder cały czas.
  • Geoff Keighley wrzucił na swoim profilu na Twitterze info, że 1 grudnia odbędzie się światowy pokaz całkowicie nowego gameplay’u z Andromedy podczas rozdania nagród The Game Awards 2016!
  • Potwierdzone info od Mike’a Gamble, że Clancy Brown podkłada głos pod tatę Rydera, Aleca.
  • Osóbka, która rozpoczęła całą Inicjatywę Andromeda to Jien Garson. Będzie miała znaczący wpływ na fabułę w grze.
  • Kolejne potwierdzenie od Mike’a Gamble. Nasza drużyna będzie składać się z nowych ras.
  • Czy wrócą turianie? OCZYWIŚCIE!
  • Jak dużo będzie misji lojalnościowych? Tylu, ile będziemy mieli w drużynie członków.
  • Hyperion, jedna z czterech wielkich arek, na których rasy Drogi Mlecznej wyruszą w podróż do galaktyki Andromedy. Każda z nich jest prowadzona przez Pioniera (ang. Pathfinder, przyp. LW)
  • Pionierzy, zespoły rozpoznawcze i inni na pokładach arek będąc w kriostazie, nie wiedzą o niczym, co się stanie po tym, jak opuszczą Drogę Mleczną.
  • Gromada Helejosa będzie systemem gwiezdnym, do którego trafimy w pierwszej kolejności. Można powiedzieć, że będzie pełnił rolę „naszego Układu Słonecznego” tam. Układ składa się z 6 planet, 2 wewnętrzne oraz 4 zewnętrzne oddzielone pasem asteroid.
  • Powróci wiele znanych nam broni takich jak: M-6 Kat (ang. Carnifex) czy zmodyfikowany karabin szturmowy M-8 Mściciel. Będą również nowe do walki w zwarciu: miecze oraz młoty.
  • Nasze postacie będą mogły być homoseksualne.
  • Domyślne imiona postaci męskiej i żeńskiej: Scott i Sara Ryderzy.
  • W momencie startu fabuły, rodzeństwo Ryderów ma około 20 lat. Czyli niewiele mniej niż Shepard w ME1.
  • Aktorzy którzy podkładają głosy pod rodzeństwo Ryderów: Fryda Wolff (Sara) i Tom Taylorson (Scott).
  • Gracz jak wiadomo, będzie kierował losem Sary bądź Scrotta Ryderów, jednego z dzieci Aleca Rydera (Pionier ludzkiej arki).
  • Będzie można zmodyfikować wygląd swojego ojca i brata/siostry, ale nie tak bardzo jak swoją główną postać.
  • Nexus to po prostu centrum dowodzenia, które jest obsadzone przez rasy, które docierają do Andromedy, ułatwiając reszcie arek dotarcie do celu.
  • Hyperion (arka ludzi) przybywa do nieprawidłowej lokacji, które jest niestabilne i traci przez to kontakt z innymi arkami oraz z Nexusem.
  • Czasy odnowienia umiejętności są teraz zamienione przez indywidualne timery.
  • Umiejętności będą aktywowane pod postacią hotkeya w celu szybkiego użycia, nie będzie już w ogóle pauzy taktycznej by móc przywołać koło, wybrać umiejętność i wycelować.
  • Bardziej dynamiczne skrywanie się i ukrywanie.
  • Jetpacki (aka plecaki odrzutowe) będą dawać większą mobilność, przez to będzie można szybko szarżować zamiast tylko przeskakiwać pomiędzy miejscami do ukrycia.
  • Jetpack będzie pozwalał na unoszenie się w powietrzu, dzięki czemu będziemy widzieć z góry wroga szukającego ukrycia, bądź możemy go wykorzystać do przeczesania terenu.
  • Mniejszy nacisk na liniowość, otoczenie telegraficznie oznajmi graczowi, że zbliża się zagrożenie.
  • Nadal gracz będzie mógł kolejkować swoje ataki, kombosy oraz wydawać rozkazy swoim członkom drużyny, itp.
  • Wszystkie kluczowe elementy zostały nietknięte, ponieważ studio chce zachęcić to większej eksperymentacji oraz większego zakresu umiejętności.
  • Nie będzie klas – zamiast tego wszystkie postaci będą miały pełen dostęp do umiejętności dla wszystkich klas, będzie można je mieszać i wybierać spośród umiejętności technologicznych, żołnierskich czy biotycznych.
  • Celem jest pozwolenie graczowi na różne podejścia do walki, mając w ten sposób nieograniczony w żaden sposób start.
  • Będzie można za to wyspecjalizować się w jednej z kategorii po osiągnięciu określonej liczby punktów umiejętności, odblokowując przy tym bonusy dla swojej klasy i dla naszego stylu gry.
  • Tutaj wyjdą na wierzch takie nazwy klas jak Szturmowiec (inwestycja w walkę oraz biotykę) i Adept (inwestycja w biotykę).
  • Inwestowanie w wiele kategorii pozwoli nam odblokować profil Explorera (brak polskiej nazwy, na razie).
  • Istnieje powód, który pozwoli na przekonfigurowanie naszych punktów w trakcie gry w taki sposób, by gracz mógł doświadczyć wieloetapowego podejścia do gameplay’u i pełnej mechaniki gry, dzięki czemu nie musiał tworzyć nowych postaci.
  • Będzie można jeszcze bardziej zmodyfikować wygląd swojego pancerza.
  • Główny wróg: Kett. Na razie nie wiadomo, kim będą.
  • Ważnym było przywrócenie Normandii (teraz pod postacią podobnego, nowego statku Tempest), bardzo uwielbianą przez fanów.
  • Brak ekranów ładowania podczas poruszania się po statku (Tiaaa, to się jeszcze okaże. W ME3 też to obiecywali i jak im to wyszło? -..- /LW).
  • Powróci Mapa galaktyki, ale zamiast pilotować małym statkiem po mapie, będzie to nieco większe doznanie. Wybieramy planetę, gra sama dostarczy nam wrażenia podróży w kierunku danej planety.
  • Nie będziemy pilotować statku własnoręcznie, zamiast tego poczujemy jak skaczemy po planetach. Zobaczymy z mostka, jak szybko będziemy się zbliżać do planety.
  • W grze będzie więcej związków niż w jakiejkolwiek grze BioWare do tej pory (fani zwrócili na to uwagę, na wątek miłosny w grach).
  • Członek naszej drużyny z najmniejszą ilością linii dialogowych w Andomedzie ma więcej gadania, niż czł. drużyny z największą linią dialogową w ME3.
  • Z powodu komplikacji przy procesie wybudzania, Twój brat/siostra nie dołączy do nas w walce, ale będzie można z nim/nią wejść w interakcję, budując przy tym relacje.
  • Wiele z tych relacji będzie opcjonalnych, ale odkrywanie informacji o rodzinie Ryderów jest jednym z wątków fabularnych.
  • BioWare jest mocno przekonane, że fabuła będzie się różnić nieco od typowej „historii bohatera”.
  • Misje lojalnościowe powrócą, ale nie będą tak ważne i nie będą miały wpływu na zakończenie gry; będzie je można wykonać po zakończeni głównej fabuły.
  • Tryb kooperacji mocno wyewoluował i zmienił się w odróżnieniu od tego w ME3.
  • Ekonomia oparta na kartach, dzięki nim zdobędziesz doświadczenie i kredyty.
  • Pojawią się mikrotransakcje, ale nie za prawdziwą walutę. Będzie je można odblokować normalnie (cokolwiek to normalnie znaczy /LW)
  • Nadal będzie można ustawić mapę, wroga jak wcześniej, ale będzie można również włączyć modyfikator, który spowoduje zmniejszenie ilości życia (by dostać lepsze nagrody) lub zwiększenie obrażeń gracza (gracz otrzyma słabsze nagrody).
  • BioWare ma plany, by wydawać niestandardowe mapy z unikalnymi misjami, których gracze nie będą mogli zmieniać.
  • Dzięki tym losowym misjom gracz otrzyma 3 walutę: „mission funds” które pozwolą nam na bezpośrednie kupno broni i przedmiotów, poza losowymi paczkami kart.
  • W trybie kooperacji gramy jako Apex Force, militarny oddział uderzeniowy Nexusa.
  • Wrogowie będą wymagać pewnych taktyk (jedni będą używać ciężkich tarcz, inny ciężkiej biotyki, itp).
  • Granie w trybie kooperacji będzie nam przynosiło efekty w kampanii dla pojedynczego gracza, ale nie wpłynie na zakończenie (Tiaaa, to się jeszcze okaże. W ME3 też to obiecywali i jak im to wyszło? -..- /LW).
  • Zostanie dodana nowa mechanika „Prestiżu”. Niektóre typy postaci otrzymają normalne doświadczenie i prestiżowe dośw. To drugie, prestiżowe doświadczenie otrzymają tylko konkretne postaci, dla przykładu tanki. Zdobywanie tego typu doświadczenia da graczowi możliwość dodania większej ilości życia tylko dla klas typu tank, itp.
  • Nie będzie systemu Idealisty/Renegata.
  • Zamiast tego będzie więcej niuansów i subtelności, dając graczowi większe możliwości wyrażania siebie.
  • Gracz będzie mógł się z kimś nie zgodzić bez karania go za to punktami Renegata, ale stawiając go w ofensywie.
  • Tonowane opcje dialogowe: od serca, dosadne, profesjonalne i luźne.
  • Nie wpłyną one na Ciebie lub na kogoś w obrębie 1 metra od Ciebie, pozwolą nam raczej na wolność wypowiedzi bez zamartwiania się o niezamierzone konsekwencje.
  • Powrócą „chamskie” przerywniki (te Renegata z PPM czy Idealisty z LPM), ale w inne postaci. Dzięki nim będziemy mogli powiedzieć: wal, dając dzięki temu więcej niejednoznaczności w wyborze dialogu.
  • Decyzje, które gracz podejmie nie będą dobre bądź złe, będą raczej plusy i minusy każdej wypowiedzi, będziemy grali w jaki sposób my chcemy.
  • Andromeda pozostawi otwartą furtkę na przyszłe tytuły (oczywiście).
  • Tryb New game+ pozwoli na zmianę płci, jeżeli będziemy mieli na to ochotę.
  • BioWare jest dość nieśmiałe w przypadku wielu zakończeń: „to niespodzianka”, „coś innego niż w trylogii”.
  • Oficjalny opis postaci Aleca Rydera – Pioniera ludzkości: „Alec Ryder to doświadczony badacz galaktyki, członek pierwszego odziało Jona Grissoma, który w 2149 przekroczył pierwszy napotkany przez ludzkość przekaźnik, Charon. Ryder ukończył potem szkolenie N7, zajmując zasłużone miejsce wśród elity wojskowej Przymierza. Zwerbowany na Pioniera Inicjatywy Andromeda będzie grotem włóczni, która poprowadzi ludzkość ku nowemu domowi w nieznanej galaktyce.”
  • Nie ma i nie będzie kanonicznego zakończenia ME3.
  • Mako z ME, misje lojalnościowe z ME2 oraz tryb trooperacji z ME3 posłużyły za inspiracje do stworzenia Andromedy.
  • Gracz nie jest zmuszony do eksploracji, bądź do konkretnego typu gry. Nie musi ponadto cały czas jeździć Mako. Będzie robił co chciał, a będzie mieć z czego wybierać.
  • Sterowanie Mako będzie lepsze niż to do doświadczyliśmy wcześniej.
  • Wydarzenia na początku gry powodują, że twoja rola zostaje zmniejszona, jesteś niesprawdzony i niezahartowany w boju, nie to co Komandor Shepard z poprzedniej trylogii.
  • Co nie znaczy, że Mass Effect jest od teraz opowieścią Ryder’a, BioWare chce żeby gra wyglądała jako kompletna historia.
  • Więcej opcji wyglądu niż w poprzednich grach.
  • Zespół chce, żeby gracze doświadczyli pierwszego kontaktu z nowym gatunkiem obcych, zamiast już zapoznanych z poprzednich gier.
  • Zamiast pokazywać ich jako śmiertelnych wrogów, BioWare chce z nich zrobić rasę, dzięki której mamy czuć, że coś jest nie tak. Ale nie mają być z kolei aż tak paskudni, chcą także by gracz stanął w ich położeniu.
  • Zamiast odkrywać tylko „wycięte fragmenty” planety na której można wylądować, gracz będzie mógł je zwiedzać od powierzchni aż po same jądro planety.
  • Powrót drugorzędnych planet i większych osad.
  • Podczas tworzenia pojazdu nadziemnego Nomad, zespół deweloperów otrzymał specjalne wsparcie i przewodnictwo od twórców serii Need for Speed.
  • Nomad nie jest powolny i niewygodny jak Mako, jest szybki, nadal polepszany i o wiele bardziej manewrowy.
  • Nomad nie posiada broni, możesz tylko zmieniać rzeczy takie jak prędkość i wygląd.
  • BioWare nie zamierza powtarzać rzeczy z wydobywaniem minerałów i posterunkami typu kopiuj- wklej po całych planetach.
  • Ciekawymi punktami na planetach będą walki, łamigłówki, narracja itd.
  • Jedna planeta, nazywająca się „Elaaden” znajduje się w położeniu określonym jako możliwa strefa do zamieszkania, jednak powierzchnia jest nieprzyjazna (brak wody, wysoka temperatura); możesz tam polecieć na wiele sposobów, dla przykładu, kroganin może poprosić Pioniera, by znalazł zaginiony statek kolonialny, lub możesz wylądować tam od razu i zobaczyć, co ci się uda znaleźć.
  • Na planetach, jednym z Twoich celów będzie poszukiwanie punktów zrzutu dla twojej załogi, by mogli zrzucić „stacje polowe”, które stworzą dla Ciebie przyczółek.
  • Te stacje będą dla Ciebie zbrojownią, punktami szybkiej podróży, itd.
  • Większość planet ma przynajmniej jedną główną wrogą bazę.
  • Planety mogą posiadać obszary, potyczki i „super bossów”, które będą zbyt potężne, by można na początku sobie z nimi poradzić, zachęcając w ten sposób graczy do ponownego zwiedzania planety.
  • Ponieważ Andromeda jest nową galaktyką, Ryder może aktywnie skanować i odkrywać elementy środowiska, które są potem wysyłane na analizę i odblokowywane jako nowa technologia dla gracza.
  • Skanowanie i odkrywanie różnych rzeczy pozawalają również pozyskać schematy do tworzenia dla siebie broni i pancerzy.
  • Możesz stworzyć szeroki wachlarz przedmiotów, nie tylko typy amunicji czy modyfikacje do broni, ale również rzeczy nie widziane w Drodze Mlecznej (dzięki nowej technologii obcych).
  • Niektóre wątki fabularne i misje będą prowadzić graczy na inne planety.
  • Zwiększono nacisk nałożony na związki, nie będą one podsumowane sceną romansową, lecz raczej postacie będą chciały pójść do łóżka, podczas gdy jedna połowa z nich będzie zainteresowana długoterminowym związkiem, a druga nie.
  • BioWare pragnie uwiecznić więcej scen w grze typu „strzelanie do butelek z Garrusem”, a będzie takich sporo.


14940196_1254984994522354_7149119664337316129_o

14991299_1254984997855687_7453713261031672810_o

15025662_1254985001189020_2044628976996774664_o

cwrao5cveaaf0hr

cwraq0vviaa5fur

cwrasoduaaaszjr

cwratavuqaalzet

Aktualizacja nr 6 (12.11): 10 nowych screenów i koncept artów.

15003383_1616773728626250_525938005268654148_o

14976351_1616764931960463_3285024579355985570_o

15068483_1616775438626079_5502866035123466834_o

15039613_1616765098627113_6336817125448505827_o

15025559_1616765015293788_930984468545450587_o

15002405_1616764958627127_3788726207807887641_o

15000637_1616764888627134_4937742291369620915_o

15000159_1616764785293811_3355758866303648280_o

14976737_1616765058627117_4418660331956986910_o

14976583_1616764845293805_3322620441433010192_o

2016-12-cover-front-cov2-610-jpg-610x0

2016-12-cover-front-cov1-610-jpg-610x0

Grafika promująca model sterowany cyfrowo oraz do samodzielnego złożenia. Dodatkowo, dla posiadających FB filmik prezentujący poniższy model Nomad ND1.

cwr02d3xaaati8h

Źródło: Twitter: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, WWG, Inicjatywa Andromeda, GameInformer, NeoGAF
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.
  • Aust

    Film Andromeda Initiative bardzo ciekawy, już się nie mogę doczekać polskiej wersji, bo zrozumiałem jedynie ogólny przekaz a cały czas czekam na jakiej szczegóły 🙂 W tym zwiastunie sprzed kilku dni wyglądało tak jakby to było rodzeństwo Ryderów, a teraz wygląda na to, że to ich ojciec dowodzi arką, a ta kobieta będzie prowadzić nasze szkolenie (nasz bezpośredni przełożony?).

  • TreoPL

    No cóż, nie można powiedzieć nic innego jak podziękować BioWare za dobry Dzień N7 i że są teraz gotowi by się z nami podzielić informacjami do czasu rozpoczęcia misji. Byle tylko mi się udało zdobyć kolekcjonerkę, bo na nic innego się nie godzę. 🙂

    • Sebastian Guminiczak

      A co z samą grą. Jaki masz na to plan? Bo mnie to troszkę zadręcza…

      • TreoPL

        No właśnie powiem, że jakiś czas po napisaniu komentarza ogarnąłem że trzeba kupić grę OSOBNO (Titanfall 2 tak nie robiło więc WTF EA?). Jak bym kupił sobie kolekcjonerkę i do tego jeszcze najbogatszą wersje gry to by to wyszło od 700 zł w górę. Więc raczej się ograniczę do samej gry, ale bardziej dopakowaną.

        • Sebastian Guminiczak

          Ja również chyba też tak uczynię choć wstrzymam się do momentu kiedy polskie sklepy nie będą oferowały Edycji Kolekcjonerskiej z grą w przystępnej cenie 🙂

  • GM_92

    Długo mi się zbierało na ten komentarz takie uczucie (niewstrząśnięty ale zmieszany).
    Szczerze mówiąc liczyłam na gameplay, a tu czekać znowu miesiąc 🙁
    Natomiast filmik wprowadzający jest dla mnie bardziej interesujący niż trailer. Okładka pc-towa lepsza od konsolowej ( i tu się zastanawiam czy będzie w ogóle wydanie pudełkowe, bo nie zapowiada się po napisie „digital download no disc included”)
    Naprawdę szkoda, że ta pseudo „edycja kolekcjonerska” jest taka uboga o cenie nie wspominając. Tak bardzo chciałam kupić najlepsze możliwe wydanie tej gry, ale po tym co zobaczyłam raczej na pewno podziękuję. Już sama edycja super deluxe na origin to koszt ponad 300 zł, nie wiem czy będzie możliwość kupienia tego gdzieś taniej. Mam nadzieję, że sama gra nie zawiedzie, bo to był by cios niesamowity (niby to tylko gra), ale coś jednak sprawia, że człowiek czeka na te nowe przygody.

    • Aust

      Rozumiem co masz na myśli. Również chciałbym kompletną wersję kolekcjonerską (najlepiej z wszystkimi DLC, ale EA nie ma w zwyczaju dodawać ich do pakietu). Jak patrzę na ceny, to nie wiem czy nie poczekam do najbliższej wielkiej przeceny na Origin, albo aż ceny zejdą w okolicę 100zł.

      • Sebastian Guminiczak

        Rozważny człowiek dobrze wie, że kupując grę przedpremierowo mówiąc szczerze przepłaca 🙂 Lecz ja jako fan (i EA dobrze o tym wie) nie odpuszczę sobie edycji Super Deluxe na Originie dopóki polskie sklepy nie wejdą w posiadanie Edycji Kolekcjonerskiej z grą w zestawie i specjalnymi bonusami za około 550 zł. Mowa oczywiście o modelu pojazdu.

        • Kolekcjonerki (obie wersje) nie posiadają gry w zestawie. Więc trzeba kupić samą grę OSOBNO.

          • Sebastian Guminiczak

            Miejmy nadzieję, że coś w tej kwestii ulegnie zmianie. Bo dochodzą mnie słuchy, że gra jeżeli pojawi się w tym zestawie zwiększy cenę o 60 $ 😉

          • superion_pl

            Tak jest taka opcja ale tylko w US

          • Sebastian Guminiczak

            Dopiero wczoraj zauważyłem, że pod edycjami kolekcjonerskimi widnieje napis (dostępne tylko na terenie USA). Dzięki 🙂

        • xsas7

          550zł znaczy model NOMAD’a wykonany z odlewu, a nie model RC? (tutaj 800zł)
          Swoją drogą już widziałem komentarze dot. tego Nomada RC, że sterowanie tylko za pomocą smartfona, a jak się system zmieni/aktualizacja, to co z apką? rozwijać jej w nieskończoność nie będą… i samochodzik RC stanie się zwykłym modelem…

          • Sebastian Guminiczak

            Tak, miałem na myśli wersję za 99$ 🙂

        • Aust

          @sebastianguminiczak:disqus Ja również jestem fanem, ale nie mam zamiaru płacić 100-120zł za paczkę skórek i zestaw „skrzynek” do multi. 200zł za podstawkę to również gruba przesada.

          Jasne, że ktoś może powiedzieć, że prawdziwy fan nie będzie patrzył na koszty, ale według mnie to głupota, trzeba sobie gdzieś postawić granicę.

          • Sebastian Guminiczak

            Piękne słowa 🙂 Masz 100% racji, ale jedna rzecz niestety jest silniejsza od wszystkich granic rozsądku. Uzależnienie i chęć pokazania znajomym jakim to nie jestem „super gościem” bo mam edycję Super Delux hehe 🙂 Poważnie mówiąc dałem się nabrać na Edycję Ultimate gry Star Wars Battlefront kilka miesięcy przed premierą (i jej wyjątkowość, choć nie żałuję tak bardzo)więc teraz nie mogę odpuścić sobie mojego najukochańszego uniwersum nawet gdyby Komandor Sebastian Shepard nagle ożył 😉 Dobrego dnia.

  • Tatraa

    Odliczam dni (wlasciwie lata) do premiery, ale nie mam najważniejszej informacji. Jakie będą wymagania sprzętowe na PC.????? Jaka karta grafiki? ..bo pewnie nie wystarczy taki sprzęt jak to ME3 🙂 …

    • Clearskill

      Wymagania podadzą później, ale raczej dużej różnicy względem Battlefielda 1 nie będzie 😉

    • Sebastian Guminiczak

      Spróbuj zagrać w Star Wars Battlefront lub Battlefielda 1(oczywiście jeżeli jeszcze ich nie ogrywałeś). Jeżeli te gry będą działały Ci poprawnie możesz spać spokojnie 🙂

  • vapi13

    Zapowiada się ciekawie. Smuci jednak brak możliwości sterowania statkiem. No i ta zapowiedź scen podobnych do „sceny strzelania do butelek z Garrusem” jakoś mnie nie przekonywuje. Nie będzie Garrusa, Wrexa, Liary… eh :/

    • Aust

      Ja się cieszę, że nie będziemy osobiście sterowali Tempestem, wolę oglądać widoki przestrzeni kosmicznej niż średniawą symulację układu słonecznego. Są symulatory lotu na naprawdę wysokim poziomie i zapewne BioWare by to spartoliło. Pokładam nadzieję, że sterowanie Nomadem wystarczy.

      • Czan

        Wracamy do ME1 i tyle 😛

  • vapi13

    xsas7, nawiasem mówiąc, po zlikwidowaniu forum BioWare dokąd przeniosła się nasza gromadka najwierniejszych fanów ME?

    • xsas7

      Nie wiem. Jedni może przenieśli się tutaj na Shadow Brokera, inni na konkurencyjny portal (Status Widmo) jeszcze inni może w ogóle się nie przenieśli.
      Wiem, że są dwa nowe nieoficjalne fora Bioware Social Network. Co ciekawe w drugim linku pojawiła się nasza polska sekcja! (przed chwilą sam się własnie dowiedziałem) Myślę, że warto z tego skorzystać i – pomijając w.w. polskie portale – przenieść się również właśnie tam.

      1) BSN NUF – http://bsn.boards.net/
      2) uBSN – http://biowaresocialnetwork.boards.net/ <- POLSKA SEKCJA!

      • vapi13

        dzięki za info

      • Sebastian Guminiczak

        xsas na polskim forum jest już założony jakiś temat bo troszkę się pogubiłem….

        • xsas7

          Jeśli pytasz o forum z drugiego linka, to tak, obecnie są dwa tematy – informacyjny i do rozmów ogólnych. Kwestia wypromowania forum wśród ekipy starego BSN i może będzie jak kiedyś. 😉

          • Sebastian Guminiczak

            Dzięki 🙂

  • Konrad Dróżdż

    Taktyka EA mnie rozwala 😀 w życiu nie kupię od nich pre ordera, mimo że po tych informacjach zahajpowałem się trochę na Andromedę. Wystarczy powiedzieć, że po 5 latach od premiery ME3 wszystkie DLC sa nadal w cenie premierowej, i nie ma zadnej promocji aby chociaz kupic wszystkie w pakiecie. No ja p***dole. To CDPR 3-4 miesiace po wypuszczeniu Krew i Wino, dodatku ktory moglby byc osobna gra biorac pod uwage skale, wypuszczaja edycje GOTY Wieska ze wszystkimi dodatkami patchami i DLC na jednej plytce za mega okazyjna cene. Bez komentarza co do EA…

    Mimo wszystko sama Andromeda prezentuje sie zajebiscie. Jesli powtorzy ten efekt ‚wyobcowania’ i tajemnicy w ogromnym kosmosie jak to zrobil kiedys ME1, to bede spelniony, jeszcze zeby fabula i nowe elementy uniwersum trzymaly poziom godny ME. Bardzo boje sie ze z otwartym swiatem poleca w strone MMO fetch questow z Inkwizycji, ale miejmy nadzieje ze Bioware odrobilo lekcje po premierze Wieska i stana na wysokosci zadania. Pozostaje miec nadzieje.

    Poki co radzę jednak zdrowo dawkować się hajpem i mieć na uwadze ostatnie gry BW + podejście EA zanim ktoś złoży pre-order 😉 pozdro dla fanów i zapalencow ME i oby wiosna 2017 byla ‚dreams come true’ dla serii 😀

    • Sebastian Guminiczak

      EA jest bardzo przewidywalna w swoich działaniach. Od kilku lat tak działają 😉 Ciekawi mnie fakt, co będzie zawierała edycja kolekcjonerska z grą na płycie.

      • Płyty nie będzie. Materiał z grą trzeba będzie ściągać. Większość informacji, z którymi się spotkałem pokazywała, że gry nie będzie na płytach. Z resztą okładka wersji na PC ma pokazaną informację, że download.

        • Sebastian Guminiczak

          Mówisz też o wersji standardowej?

          • Aha.

          • Sebastian Guminiczak

            Co do testowania trybu MP. Wiesz czemu pomijają graczy PC?

          • TreoPL

            Po to, by jacyś piraci, czy hakerzy nie zaczęli szperać w plikach bety (gdzie na kompach jest to prostsze do zrobienia niż na konsoli) i nam pokazać spoilery dotyczące kampanii lub co gorsza całą grę, wraz z zakończeniem. Pamiętajcie że Crysis 2 został wydany do sieci na kompy przed premierą, co prawda z masą bugów, ale kampanie już wrzucali na YT, gamonie. -_- Respawn Entertainment zrobiło to samo z Titanfall 2, też wydali bete wyłącznie na konsole by cwaniaki przed klawiaturą czegoś nie wykopali na temat kampanii i się to im udało. Dlatego z bólem w sercu muszę to stwierdzić, ale ciesze się, że nie będzie testów dla PC.

          • Sebastian Guminiczak

            Dzięki za tę informację, Ciekawe czy rzeczywiście tak jest 🙂

          • xsas7

            Dla PC mogą później umieścić wersję próbną – tak jak to było w przypadku DA:I

  • Sebastian Guminiczak

    Coś czuję, że spędzę przy tej grze piękne chwile… Oczywiście mam nadzieję znów na granie po nocach z znajomymi i łapanie Pyro przez barierkę na Bieli hehe 😉

  • ww1990ww

    Ech będę szczery/ Andromeda wygląda jak jedno wilekie G za przpeorszeniem waszym.

    • Kosmyk

      No to sobie Kubusiu załóż na głowę wiadro i w wierzeje strzel baranka. Z przytupem

  • Kosmyk

    Mała prośba. Czy dałoby radę od tej pory rozbijać nowe info na oddzielne posty? Bez aktualizacji. Troszku tu harmider 🙂

    • Dać by dało 🙂 Pomyślimy, co z tym fantem zrobić 😉

    • Update: Prośba spełniona 🙂 Przyjemności 🙂

  • xsas7

Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.