Dyrektor kreatywny Andromedy mówi, byście „raczej” zatrzymali swoje stany gier [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Dyrektor kreatywny Andromedy mówi, byście „raczej” zatrzymali swoje stany gier [ME: Andromeda]

banner-13-12-16

Tak na wszelki wypadek. Bo choć stany gier z oryginalnej trylogii faktycznie nie będą mieć znaczenia i nie będą potrzebne, to te z Andromedy być może jednak będą.

Po co tyle zamieszania i o co się rozchodzi, o tym więcej w rozwinięciu. Zapraszamy!

Mass Effect: Andromeda nie koniecznie musi być początkiem nowej trylogii, ale ma sygnalizować początek nowej serii. Jak zasugerował dyrektor kreatywny, Mac Walters podczas długiej dyskusji z Game Informerem, gracze którzy spędzą więcej czasu przy tytule, mogą zachować swoje stany gier z Andromedy po jej zakończeniu.

„Myślę, że nie zaszkodzi je zatrzymać,” powiedział Walters. „Ale teraz na poważnie, skupiamy się na grze, ale jak już mówiłem wcześniej, myślimy bardzo mocno o Andromedzie jako o serii. Co z nią zrobimy, w tym momencie ciężko powiedzieć. Myślę, że już teraz wiemy, że nie chcemy robić z niej trylogii, w tym sensie, że nie planujemy rozłożyć trzyczęściowej historii w trzech grach. Ale kluczowe elementy, takie jak Pionierzy, nawet sami Rydersi, to są te elementy, które pojawią się w następnej grze (bądź grach! przyp. /LW).”

Walters stwierdził, że BioWare siedzi cicho na temat struktury Mass Effect w przyszłości nie ze względu na techniczne problemy, lecz ponieważ nie ma aktualnie jeszcze jasnej wizji na przyszłość. Ujawnił trochę o podejściu do zakończenia Andromedy, zaznaczając jednocześnie, że będzie ono „skomplikowane” i „duże, odważne zakończenie, podobnie jak w Mass Effect 1. Ale będzie ono miało trochę więcej zmienności, będzie bardziej zbliżone do zakończenia Mass Effect 2, w zależności od stylu grania.” Ze względu na nie-całkiem-pozytywne reakcje na zakończenie oryginalnej trylogii Mass Effect, silne wykończenie Andromedy ma być jednym z priorytetów BioWare.

Inne ciekawostki poruszane podczas rozmowy: wersja PC będzie miała wbudowaną obsługę kontrolera, nie będzie cykli planetarnych dzień/noc (chociaż niektóre planety będą miały „różne stany”, które mogą mieć wpływ na rozgrywkę), będą sporadyczne nawiązania do oryginalnej trylogii, ale Andromeda będzie całkowicie odseparowana od historii Sheparda, BioWare wciąż milczy w jaki sposób wpasuje quarian do całej historii. Poniżej materiał z YouTube’a z całą rozmową. Jeżeli nie chce się wam słucha (i oglądać przy okazji) możecie przeglądnąć najważniejszych punkty na forum NeoGAFu.

Źródło: PC Gamer
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.

Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.