Andromeda bez Season Passa, ale za to z technologią NVIDIA Ansel [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Andromeda bez Season Passa, ale za to z technologią NVIDIA Ansel [ME: Andromeda]

1329069464

Mass Effect: Andromeda nie otrzyma Season Passa, poinformował na Twitterze Aaryn Flynn, dyrektor studia BioWare w Montrealu. Oznacza to, że gra nie pójdzie w ślady innych gier spod szyldu EA, takich jak Titanfall czy niedawny Star Wars: Battlefront, które otrzymały przepustki sezonowe. Czy to oznacza, że w nadchodzącym tytule nie będzie płatnych DLC? Przy okazji tytuł otrzyma technologię pozwalającą na tworzenie zapierających dech w piersiach screenów z niesamowitymi widokami.

O tym wszystkim w rozwinięciu. Zapraszamy!

Na stronie produktu na Origin można już zerknąć na opisy pierwszych dodatków, które gracze otrzymają zamawiając grę przedpremierowo.

Oto one:

  • Pancerz Badacza Głębokiej Przestrzeni – Szukasz pancerza, który sprosta wszystkim wymaganiom zupełnie nowej galaktyki? Złóż zamówienie przedpremierowe, a dostaniesz Pancerz Badacza Głębokiej Przestrzeni.
  • Pakiet Doładowań Wieloosobowych – Dobrze zacznij wieloosobową rozgrywkę we współpracy. Obejmuje 5 doładowań 50% PD.
  • Skórka dla Nomada – Zdobądź tę wyjątkową skórkę i dopilnuj, żeby twój Nomad naprawdę się wyróżniał podczas eksploracji tajemniczych nowych planet.

Na pytanie, czy po premierze pojawi się jakakolwiek zawartość do pobrania (czyt. DLC, przyp. /LW), Aaryn Flynn, krótko skwitował odpowiedzią:

Więcej na ten temat powiemy w późniejszym terminie 🙂” Czy jestem sam myśląc, że ten uśmieszek na końcu jest nieco dwuznaczny? Czyżby wszystkie dodatki, które studio planuje wydać, mają być darmowe? Pytanie jednak mimo wszystko pozostaje, czy dodatki będą tylko do kampanii jednoosobowej czy również dla trybu kooperacji (czyt. wieloosobowego, przyp. /LW)?

O tym, że w Andromedzie uświadczymy niesamowitych widoków to nie ulega żadnej wątpliwości. W końcu mogliśmy je zobaczyć na grudniowym pokazie podczas gali rozdania nagród The Game Awards. I choć owy gameplay „podobno” fanom nie przypadł do gustu i nie spełnił ich oczekiwań (niech gadajo co chcą, ja na szczęście do tej grupy się nie zaliczam /LW), to z pewnością ucieszy nas – graczy – fakt, że te piękne widoki będzie można uwiecznić. Zrobić Print Screena? Ale problem, pomyślicie. Nieee. Jakiś czas temu NVIDIA stworzyła i udostępniła narzędzie o wykonywania zaawansowanych zrzutów ekranu z gier, jak również tworzenie ich w 360 stopniach, NVIDIA Ansel. Wcześniej tę technologię mogliśmy wykorzystywać w Wiedźminie 3: Dziki Gon czy też w Tom Clancy’s: The Division. Więcej o tej technologii do poczytania tutaj: http://www.nvidia.pl/object/ansel-pl.html. Ponadto gracze korzystający z kart graficznych NVIDII będą mogli za pośrednictwem GeForce Experience transmitować (w tym na Facebooku) swoją rozgrywkę. Andromeda będzie także wyposażona w HDR oraz obsługę kontrolerów.

Wygląda na to, że BioWare będzie się starało za wszelką cenę wycisnąć z naszych kompów 7 poty. Myślicie, że Wasze PCety dadzą radę? :> To oczywiście pyt. retoryczne, bo jak na razie nie otrzymaliśmy minimalnej i zalecanej specyfikacji sprzętowej od BioWare.

Tak na marginesie, kto nie grał jeszcze w Mass Effecta 2, może nadrobić zaległości. Oferta z pewnością ograniczona czasowo, więc kto z Was bądź Waszych znajomych, przyjaciół jeszcze nie ma, niech korzysta z okazji, póki dają! Klik 😉

Źródło: gram.pl 1, 2
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.
  • Treo PL

    My Lord, powinno być HDR, a nie HRD. No i się nie dziwie że nie Season Passa do Andromedy: BioWare nigdy tego nie robiło więc po co teraz? To by jedynie wkurzyło fanów.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.