Mass Effect: Andromeda zawiera ponad 1200 postaci, z którymi będziemy mogli pogadać [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Mass Effect: Andromeda zawiera ponad 1200 postaci, z którymi będziemy mogli pogadać [ME: Andromeda]

Andromeda osiąga podwójną liczbę postaci w porównaniu z Mass Effect 3, które miało „coś koło 670”.

W piątkowej transmisji na żywo z PAX East, dyrektor kreatywny Mass Effect: Andromedy Mac Walters porównał zakres postaci Andromedy do Mass Effect 3. Andromeda ma znacznie, znacznie obszerniejszą obsadę.

Gdzie Mass Effect 3 miał „około 670 unikalnych postaci, który mogły do Ciebie przemówić„, według Waltersa, Mass Effect: Andromeda zawiera „ponad 1200” mówiących postaci.

Gdy spojrzymy na opcje dialogowe, to dostajemy praktycznie odpowiednik połączonej ilości dialogów z Mass Effect 2 i 3” jak stwierdził.

Transmisja na żywo ukazała nam interakcje pomiędzy kilkoma takimi postaciami podczas jednej z pierwszych misji eksploracji kolonii, w której występuje oficer naukowa Dr Suvi Anwar.

Linijki dialogu jakie mamy w Andromedzie to jak połączone Mass Effect 2 i 3„, powiedział Gamble. „Ilość postaci jest większa, ale zakres tematów, na które ty i inne postacie możecie porozmawiać jest również większy – zwłaszcza drużyna, zdecydowanie skupiliśmy się na ekipie. Upewniliśmy się, żeby drużyna była silna i odpowiednio rozwinięta oraz żebyś mógł robić z nimi dużo rzeczy i te dane będą przenoszone do konwersacji. To było w centrum uwagi. Więc tak, zarówno ilość tekstu jak i postaci zostały zwiększone„.

Jeśli chodzi o liczbę 1200 linijki tekstów, które zostały zintegrowane, to pozostaje pytanie, czy zawiera również role tak małe jak sklepikarze, Gamble odparł, „Nie na tak niskim poziomie, nie tak niski poziom. Powiedziałbym, że jeden poziom wyżej„.

Animacje twarzy oraz synchronizacja ust nadal wyglądają nieco sztywno, ale jest w tym 1200 postaci. Chwiejna postawa Ryder’a to kolejny postępowy aspekt animacji Bioware.

Jednym ze sposobów spotykania nowych ludzi jest zdobywanie punktów ‚Żywotności Andromedy’, które pozwalają nam budzić kolonistów, zwiększając tym samym populację stacji kosmicznej Nexus oraz pozostałych siedlisk. Są również specyficzne dla każdej planety poziomy punktów żywotności i gdy poziom żywotności danej planety jest podniesiony wystarczająco wysoko, może zostać założony posterunek, otwierając nowy teren i nowe zadania, postacie oraz sklepy.

Kolejna ważna kwestia dotycząca planet: planeta zaprezentowana w trakcie transmisji, Eos, jest nękana przez radiację, więc Ryder oraz jego drużyna mogą oddalić się na określoną odległość od osady nim będą zmuszeni wracać do strefy bezpieczeństwa, aby uzupełnić ich systemy podtrzymywania życia. Ta zasada zalicza się również do Nomada, odpowiednika w Andromedzie pojazdu Mako z pierwszej części Mass Effect, choć jego systemy podtrzymywania życia są znacznie bardziej rozwinięte niż w kombinezonach. Wygląda to na sposób stworzenia ograniczeń eksploracji bez postawiania niewidzialnych ścian, jednak przynajmniej nie będziemy ciągle zmuszeni do zbierania węgla.

Źródło: PC Gamer
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.

Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.