[Aktualizacja nr 15] Pierwszy rzut oka na postacie z multiplayera, BioWare z Andromedą na PAX East [ME: Andromeda] | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

[Aktualizacja nr 15] Pierwszy rzut oka na postacie z multiplayera, BioWare z Andromedą na PAX East [ME: Andromeda]

BioWare czeka jeszcze jeden przystanek na drodze do Andromedy. Na nadchodzącym w przyszłym tygodniu PAX East, 10-12 marca, w Bostonie odwiedzający targi będą mogli zasmakować multiplayera w Mass Effect: Andromeda, spotkać się i posłuchać, co mają do powiedzenia twórcy na panelu poświęconym ich produkcji oraz dostać przedsmak tego, co wszyscy zobaczymy już 23 marca, czyli już za 14 dni!

Aktualizacja nr 15 (15.03): I kolejny screen z multiplayera.
Aktualizacja nr 14 (14.03): Dziś zalała nas spora dawna materiałów wideo z Andromedy. I mając na myśli spora, mówię poważnie spora. Więcej tutaj.

Aktualizacja nr 1 (03.03): Druga postać z umiejętnościami z multiplayera oraz dodatkowa informacja, dlaczego BioWare odwołało zamknięte testy trybu kooperacji.
Aktualizacja nr 2 (04.03): W rozwinięciu nowe materiały z rozgrywki: pierwsze 13 minut gry oraz materiał bezpośrednio od BW dotyczące eksploracji i odkryć oraz kolejny screen z MP.
Aktualizacja nr 3 (05.03): Kolejny screen z MP.
Aktualizacja nr 4 (06.03): Kolejny screen z MP oraz kilka pomniejszych informacji odnośnie do samej gry.
Aktualizacja nr 5 (07.03): Kolejny screen z MP oraz informacja odnośnie do wcześniejszego dostępu do gry oraz kolejnej rasie z Drogi Mlecznej w Andromedzie!
Aktualizacja nr 6 (08.03): BioWare kilkanaście godzin temu opublikowało pierwsze dwa screeny z postaciami i opisami do trybu wieloosobowego – krogańską inżynier i walczącą w zwarciu z mieczem, asari! Więcej tutaj.
Aktualizacja nr 7 (09.03): Kolejny screen z MP, zaległe materiały od IGN First (uwaga spoilery!), materiały dodatkowe o Andromedzie oraz kilka pomniejszych informacji odnośnie do samej gry.
Aktualizacja nr 8 (10.03): Kilka nowych informacji odnośnie do multiplayera z wywiadu przeprowadzonego z dwójka developerów z BW.
Aktualizacja nr 9 (11.03): Kolejne materiały wideo: od IGN First oraz z PAX East.
Aktualizacja nr 10 (11.03): Zaległe screeny z gry w rozdzielczości 4K, fragment rozgrywki z misji lojalnościowej Liama z PAX East oraz nowy screen z multiplayera.
Aktualizacja nr 11 (12.03): Kolejny screeny z multiplayera oraz garść informacji odnośnie do tego trybu.
Aktualizacja nr 12 (13.03): Kolejny screen z multiplayera, materiał od IGN First oraz garść informacji odnośnie do samej gry: ust. graficzne i sprawy dot. bohaterów.
Aktualizacja nr 13 (14.03): Kolejny screen z multiplayera, 2 materiały od IGN: cały panel dyskusyjny z PAX East z twórcami (SPOILERS AHEAD) oraz IGN First prezentujący postać Jaala. Ponadto materiał od GameSpota zapowiadający 2 odcinkowy dokument z twórcami.

Na PAX East, który odbędzie się w przyszły nadchodzący weekend 10-12 marca w Bostonie, BioWare ma zaplanowany stream na Twitchu, gdzie zostanie zaprezentowany nowy fragment rozgrywki. Ci zaś, którzy będą tam na miejscu będą mogli dodatkowo wypróbować multiplayera. Stream jest zaplanowany na 18 do 19 w piątek. Ci, którzy nie mają na ten czas planów, już teraz zapraszamy! Więcej info tutaj.

Poniżej grafiki na telefon, concept art, wgląd na wybór postaci w multiplayerze oraz screen z gry z multiplayera.


Aktualizacja nr 1 (03.03): Nowa postać – szpieg.


Aktualizacja nr 2 (04.03): Kolejny screen z multiplayera, tym razem skupiający się nieco na innym aspekcie gry wieloosobowej – zmiany i dostosowania wyglądu postaci do naszych gustów. A także dwa nowe materiały: pierwsze 13 minut z gry (materiał opublikowany przez IGN) oraz kolejny gameplay od BioWare, tym razem skupiający się na eksploracji i odkryciach.


Aktualizacja nr 3 (05.03): Kolejny screen z multiplayera, tym razem ukazujący postać turianki oraz bonusów do statystyk – nowego elementu w grze wieloosobowej.


Aktualizacja nr 4 (06.03): Kolejny screen z multiplayera.


Aktualizacja nr 5 (07.03): Nowa grafika na telefon oraz kolejny screen z multiplayera.


Aktualizacja nr 6 (08.03): Prezentacje potwierdzonych postaci z multiplayera.


Aktualizacja nr 7 (09.03): Kolejny screen z multiplayera prezentujący system wyzwań w owym trybie, zaległe materiały video od IGN First (SPOILER ALERT), „stary-nowy” materiał z wersji alfa multiplayera oraz kilka nowych informacji odnośnie do niego samego.

Starszy artysta techniczny BioWare, Nick Salder opowiada o tym, jak środowisko i jego efekty (tj. śnieg, deszcz) wpływają na postać, jej pancerz, itp.


Aktualizacja nr 9 (11.03):
Wspomniane powyżej dwa nowe materiały: pierwszy to spacerek po naszym statku Burza, drugi to materiał z PAX East. Heavy spoilers w obu przypadkach oczywiście. Drugi materiał z Twitcha przewińcie do około 2:57:10. Całość trwa niecałą godzinę do około 3:52:40.

Obejrzyj transmisję na żywo z kanału Twitch na stronie www.twitch.tv


Aktualizacja nr 10 (11.03): Zaległe screeny z gry w 4K, materiał z rozgrywki z PAX East oraz screen z multiplayera.


Aktualizacja nr 11 (12.03): Screeny z multiplayera, prezentujący tutoriale, za które jak widać, otrzymamy nagrody!


Aktualizacja nr 12 (13.03): Zaległy, który zapomnieliśmy wrzucić, materiał od IGN First, grafika na telefon i nowy screen z multiplayera, prezentujący Salariańskiego Operatora z dość ciekawą umiejętnością. Poniżej jeszcze znajdują się dodatkowe informacje z Twittera.


Aktualizacja nr 13 (14.03): Kolejny screen z multiplayera, 2 materiały od IGN: cały panel dyskusyjny z PAX East z twórcami oraz IGN First prezentujący postać Jaala. Ponadto materiał od GameSpota zapowiadający 2 odcinkowy dokument z twórcami.


Aktualizacja nr 14 (14.03): Aż 5 materiałów z Andromedy: proces tworzenia postaci (GameSpot), unboxing ed. kolekcjonerskiej pojazdu Nomad ND1 (GameSpot), oficjalny zapis rozgrywki z trybu wieloosobowego (BioWare), pierwsze 45 minut z rozgrywki (tutaj SPOILERY i to w zatrważających ilościach – GameSpot) i prezentacja postaci Dracka (IGN First).


Aktualizacja nr 15 (15.03): Kolejny screen z multiplayera. Tym razem prezentujący nową klasę i rasę w trybie kooperacji: Angara Avenger. Zapowiada się ciekawie!


Przy okazji, kilka informacji od twórców z Twittera. Nowe wpisy trafiają zawsze na spód listy i są odpowiednio oznaczone.

  • Każdy Pioniera posiada SAMa.
  • Na pierwszym screenie powyżej widzimy pierwsze postacie z multika, które najprawdopodobniej będą dostępne od samego początku. Ale nie bójcie nic, taki bałagan, jaki jest u góry będziemy mogli samo sobie uporządkować, albowiem twórcy zapowiadają, że będzie można postacie posortować wg rzadkości, klas, poziomów i innych filtrów.
  • Ktoś zapytał jednego z twórców, jak bardzo będzie można obniżyć czas odnowienia zdolności. Ian Frazier odpowiedział na pytanie następująco: „Zależy od mocy.
    Niektóre mogą być bardzo krótkie w zależności od wybrania odpowiednich talentów/profilu/ekwipunku.
    Źródło
  • Ulepszając niektóre biotyczne umiejętności, mogą one być skuteczniejsze przeciwko tarczom.
  • BioWare poinformowało, że odwołuje zapowiedziane w listopadzie beta-testy trybu wieloosobowego, gdyż deweloper stwierdził, że ich przeprowadzenie nie jest koniecznie.
  • Jeden z twórców zapowiedział, że kolejny z materiałów opublikowany przez nich samych lub innych serwisów (pokroju IGN) będzie się skupiał czysto na rozgrywce w trybie kooperacji.
  • Otrzymaliśmy potwierdzenie, że niemal każda rasa będzie miała swoją grywalną męską i żeńską postać, oczywiście poza rasą asari.
  • Podobnie jak w ME3 multiplayerze, pojawią się paczki, które będziemy zdobywać za doświadczenie i wygrane mecze oraz za mikropłatności za realne pieniądze.
  • Podczas rozgrywki członkowie drużyny będą zbierać doświadczenie do ogólnej puli, którą następnie w całości otrzyma każda osoba z ekipy.
  • Otrzymaliśmy potwierdzenie, że będą pewne ograniczenia, jeżeli chodzi o granie w wersję próbną. Deweloperzy nie pozwolą graczom na odkrycie zbyt dużego fragmentu fabuły w ciągu 10 godzin przed oficjalną premierą. Z tego to właśnie powodu gdy dojdziemy do pewnego momentu fabuły, gra zablokuje nasze postępy, a kontynuować będziecie mogli dopiero po zakupie pełnej wersji. Dotarcie do w/w momentu nie uniemożliwia dalszej zabawy – oczywiście będziecie mogli grać dalej, latać po galaktyce, zwiedzać planety i poczyniać wszystkie inne różnej maści aktywności, ale bez popychania głównej fabuły naprzód. I tak aż do wyczerpania 10 godzinnego limitu. Nie będzie żadnych ograniczeń, jeżeli chodzi o tryb kooperacji.
  • Za pośrednictwem Origina dowiedzieliśmy się, że pobieranie plików triala Mass Effect: Andromeda będzie możliwe od 15 marca, od godziny 22:30. Preload pełnej wersji gry zacznie się niecałe dwa dni później – 17 marca o godzinie 18:00.
  • Traktujcie tę informację z dozą niepewności, ale najnowsza odprawa w okolicach 2:11 traktuje o wcześniej, nie wspomnianej rasie – quarian. Czyżby potajemnie ich przemycono na Nexus, bądź inne arki?
  • Zacznijmy od tego, że każda drużyna jest generowana losowo i nie możemy jej w żaden sposób personalizować. Na ich rekrutację musimy wydać tzw. Mission Funds, które zdobywamy albo za pomocą misji Strike Team, albo przez granie w trybie wieloosobowym. Wszystkie zaczynają z jedną cechą, co w pewnym sensie decyduje o jej przydatności do danego rodzaju zadań – np. grupa wyposażona w noktowizory sprawdzi się w operacjach nocnych, a kroganie w szturmach. Co ciekawe, oprócz zdobywania doświadczenia i kolejnych poziomów, drużyny szturmowe nabywają kolejne cechy: pozytywne lub negatywne, w zależności od sukcesu bądź porażki (nigdy jednak nie giną). Podobnie jak w przypadku Dragon Age: Inkwizycji, misje typu Strike Team zajmują czas rzeczywisty, zaś szansa sukcesu opisywana jest w sposób procentowy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby kilka oddziałów działało w tym samym czasie. Jeśli szturmowcy wrócą z tarczą, dostają pełną pulę EXP-a, a Ryder otrzymuje „specjalną nagrodę”, w przeciwnym wypadku w grę wchodzi tylko zredukowana liczba punktów doświadczenia. Z wpisów Fraziera wynika też, że gracz, oprócz podnoszenia poziomu, może również zapewnić drużynom szturmowym lepszy sprzęt, co zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu. Warto dodać, że samodzielne wykonanie misji w trybie wieloosobowym sprawi, że otrzymamy zarówno nagrodę dla Rydera w kampanii solowej, jak i bonusy multiplayerowe. Ważną informacją jest ponadto fakt, że nie wszystkie zadania typu Strike Team można powtarzać – do tych grywalnych jedynie w trybie jednoosobowym można podejść tylko raz.
  • Będzie 5 multiplayerowych map na sam start. Z czasem w DLC będą dodawane nowe mapy.
  • Tryby w multiplayerze niemal takie same jak w ME3: fale wrogów (tzw. tryb hordy), cele do przejęcia, cele do przeniesienia z miejsca na miejsce oraz cele, które trzeba bronić w jednym miejscu.
  • Czy poza standardowymi jednostkami kettów i Porzuconych, będziemy walczyć z kimś jeszcze innym, np. z Biesami lub innymi potworami? Okazuje się, że tak. Będą się pojawiać w różnych falach, podobnie jak mechy Atlas, czy Pretorianie czy nawet Banshe i Brutale.
  • W Andromedzie fal będzie 7, zamiast 11. Częściej będą się pojawiać różnego rodzaju cele do zajęcia/przejęcia/przeniesienia. Mecze mają być krótsze od tych z ME3. Średnio czas będzie, oczywiście, zależny od umiejętności Twoich oraz współgraczy, ale +/- poziom brązu to około 15 minut, złoto 20-25 minut, czasami nawet nieco dłużej.
  • Będzie podobna strona do N7 HQ, gdzie gracze będą mogli śledzić swoje postępy w mutli. Pojawi się przed premierą gry nawet appka na telefony z systemami iOS i Android.
  • Nie będzie trubu kooperacji w kampanii jednoosobowej. Ciężko by było „romansować” w dwie osoby :>
  • Nie będziemy mogli sprzedawać broni, których nie używamy.
  • Za zabójstwa teraz dostajemy doświadczenie (dot. multiplayera), nawet za cele na mapie. Nie przypominam sobie, żeby za kille było doświadczenie. Ktoś pamięta? Komentarze są do Waszej dyspozycji!
  • Za pomocą jet-packów będzie można wejść dosłownie wszędzie. Z relacji naocznych świadków, którzy obserwowali rozgrywkę w Bostonie na PAX East, wynika, że będzie można wejść nawet na dach budynków.
  • Wracają wyrzutnie rakiet Hydra. Domyślnie mamy ich cztery ładunki.
  • Kroganie też mają jet-packi. O matko, co tu się będzie wyprawiać! 😀
  • Kroganie mogą się chować, nie tylko za ścianami jak miało to miejsce w ME3, ale także kucając (czego już nie było w 3).
  • Dodano regenerację życia w multiplayerze. Nadal wolno, ale szybciej niż w ME3.
  • Na potrzeby gry wykonano ponad 3,5 godzin sesji motion-capture. Nie wiadomo, którego z trybów to dotyczy: tylko single, czy tylko multi, albo obu.
  • Nowe: Zanim odpalicie grę, będzie trzeba ściągnąć 2BG patch 16 i 23 marca. Nie wiadomo na razie, co w nim się będzie znajdować.
  • Nowe: Nie będzie można zmieniać ekwipunku kompanów, zbroi czy broni – sami o to zadbają.
  • Nowe: Studio póki co nie planuje wydawać DLC ze strojami dla towarzyszy.
  • Nowe: Za ukończenie gry na wyższych poziomach trudności gracz nie otrzyma żadnych nagród. Tylko osiągnięcie za ukończenie gry na Hardzie i wyżej.
  • Nowe: Producent Michael Gamble stwierdził, że karta grafiki Nvidia GeForce GTX 1060, która podawana jest w zalecanych wymaganiach sprzętowych, zapewni komfortową zabawę na wysokich ustawieniach graficznych, w rozdzielczości 1080p i przynajmniej 30 klatkach na sekundę. Dlaczego „przynajmniej”? Firma nie jest w stanie przetestować wszystkich możliwych konfiguracji sprzętowych, więc podaje minimum, które powinna zapewnić maszyna o podobnych parametrach. Zaznaczył jednak, że na jego prywatnym komputerze, również wyposażonym w GTX-a 1060, przez większą część przygody Mass Effect: Andromeda wyciąga ponad 30 klatek.
Źródło: GRYOnline.pl 1, 2, 3, 4, 5, YouTube, GeForce, reddit
Możesz przejść na dół i pozostawić odpowiedź. Pingowanie jest zablokowane.
  • xsas7

    To w ramach kolejnej aktualizacji:

    pierwsze 13 min z gry:
    https://www.youtube.com/watch?v=5p_wFVfDxJQ

    oraz trzeci z serii filmów – eksploracja i odkrycia:
    https://www.youtube.com/watch?v=SsPPVDHhqG4

    • Ramirez Wałek

      Sympatycznie się ogląda, pozostawia taką nutkę że z jednej strony żal że tylko tyle z 2 dobrze bo wolę sam zwiedzać. Zobaczymy już niedługo jak to wszystko będzie wyglądać.

  • Aust

    Czy ja dobrze widzę, że misje będą czymś w rodzaju zadań odblokowujących nowe przedmioty w Singlu?

  • xsas7

    „Kroganie mogą się chować, nie tylko za ścianami jak miało to miejsce w ME3, ale także kucając (czego już nie było w 3).”
    Cóż, chowanie się/kucanie krogan za osłonami nie miało większego sensu, bo by dostawali po du… znaczy po garbie – w najlepszym razie. 😀 także tego akurat nie bardzo rozumiem, ale niech będzie.
    Doświadczenie za zabójstwa? ale mowa o multi? bo w singlu faktycznie chyba tego nie było (doświadczenie spływało po wykonaniu zadania)

    „Na potrzeby gry wykonano ponad 3,5 godzin sesji motion-capture. Nie
    wiadomo, którego z trybów to dotyczy: tylko single, czy tylko multi,
    albo obu.”

    … albo żadnego, co widać po koślawych animacjach. 😉

    • Tak tak, mowa o multi z tymi zabójstwami. Nie dopisałem w szczegółach 🙂

  • Ratucus

    Karta graficzna nvidia 1060 i tylko 30 klatę.to już naprawdę przegięcie. Czasem naprawde się zastanawiam nad konsolą

    • splitek

      Czytanie ze zrozumieniem… nie „tylko” a „przynajmniej”, jest różnica? Czyli minimalnie będzie 30 fps na tej karcie a ile więcej to zależy od reszty komponentów i gość nie chce powiedzieć ile więcej miał.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.