Ice Giant | Shadow Broker - polski serwis Mass Effect

Ice Giant

Ice_GiantInflitrator Cerberusa, Randall Ezno zostaje przydzielony do zadania schwytania turańskiego celu o wysokim znaczeniu. Prowadzony przez swojego doradcę i technika, Inali Renatę, misja zalicza również poligon doświadczalny jego najnowszych ulepszeń.

Liczba punktów kontrolnych: 4

Przejście

Na pokładzie promu, Randall przybywa na nieznaną lodową planetę w celu wykonania zadania. Po krótkiej odprawie wykonanej przez Inali, Randall rozpoczyna swoją pierwszą misję na polu z jego nowymi implantami. Misja ta służy jako samouczek w celu zapoznania się z mechaniką rozgrywki.

Punkt kontrolny nr 1

Inali ostrzega cię o desantowcu gethów i sygnaturach gethów. Idź do pierwszej wskazówki, która pokaże Ci, gdzie wejść za osłonę, wtedy biegnij do lewego krańca mapy i przyklej się do osłony. Inali powie Ci wtedy, jak korzystać z systemu celowania. Na pierwszy ogień idzie jeden Geth Trooper, po czym więcej będzie iść w parach. Kiedy wszystkie pójdą za osłonę, można je łatwo wykurzyć za pomocą pchnięcia i strzelby lub alternatywnie za pomocą Pull i strzelania z dystansu. Spróbuj skorzystać z obu strategii, by zyskać większy wskaźnik Stylu w Combat Analysis.

Punkt kontrolny nr 2

Po załatwieniu pierwszej grupy, Inali mówi Ci, byś był za osłoną tak często, jak to tylko możliwe, na co Randall sarkastycznie odpowiada, „Gee, ya think”. Podążając za jej radami powinieneś zdobyć trzy „Health stars”, jak będziesz unikać ostrzału.

Przejdź przez mostu ku zamkniętym drzwiom, które się otworzą, kiedy Randall podejdzie. Następna pomarańczowa strzałka wskazuje najbliższą osłonę. Więcej gethów jest w drodze; pierwszy podejdzie do osłony na prawo, a reszta podejdzie w parach za osłoną z przodu. Istnieje kilka możliwości:

    1. Zostań za pierwszą osłoną i załatw z dystansu Trooper’ów, używając karabinu szturmowego i snajperskiego (jeżeli kupiłeś) po użyciu Pull i Leash (jeżeli kupiłeś).
    2. Kiedy będą już za osłoną i nie będą zmieniać pozycji, idź od osłony do osłony, wtedy użyj pchnięcia i strzelby. Alternatywnie z karabinem szturmowym, by zyskać wyższy wynik.
    3. Jeżeli powtarzasz punkt kontrolny z ulepszonymi umiejętnościami, możesz siać spustoszenie z Charge, Slide i atakami wręcz.

Punkt kontrolny nr 3

Idź przodem do następnych, zamkniętych drzwi, kiedy Inali skomentuje implanty Randall’a – ma ich więcej, niż jakikolwiek inny obiekt. Randall odpowiada na to: „Well, more than any human subject”, nawiązując do innych eksperymentów Cerberusa.

Biegnij do pierwszej osłony po otwarciu drzwi. Geth Troopers zaczynają, po przybyciu, wchodzić za osłony. Użyj Cloak jak nakazuje samouczek, by przekraść się do nich, ale nie biegnij przed siebie, po załatwieniu pierwszych trzech Trooper’ów pojawi się Geth Juggernaut. Juggernaut jest bardziej wrażliwy na strzelbę, więc zmień na nią i upewnij się, że celujesz w głowę. Użyj Cloak’a, jeżeli potrzebujesz.

Po załatwieniu Juggernauta, trzeba jeszcze załatwić dwóch kolejnych Trooper’ów, by otworzyły się wrota. Biegnij w stronę następnego pomarańczowego wskaźnika,, by się odrodziło więcej Geth Trooper’ów. Jeden Ci dogodnie wejdzie za osłonę tuż naprzeciwko Twojej, wystarczy go tylko odepchnąć i zastrzelić. Pozostałą dwójkę możesz załatwić jak wcześniej.

Więcej Trooper’ów wejdzie za osłonę na wprost. Nie idź za daleko dopóki Juggernaut i Trooper’sy nie pojawią się z lewego narożnika. Trooper’sy będą chciały Cię oflankować, więc rzuć ich jak szmacianą lalką za pomocą Pull i rozwal ich póki jeszcze lecą. Ponieważ są bardziej mobilni od Juggernauta postaraj się ich załatwić, zanim się zajmiesz tym cięższym.

Punkt kontrolny nr 4

Rusz do drzwi na lewo i biegnij do pierwszej osłony – akcja się dopiero zaczyna. Geth Juggernaut namierzy Cię jako pierwszego, ale uważaj na laser Turiańskiego Snajpera. Pozostań za osłoną i załatw Geth Trooper’ów i Geth Juggernout’ów na niższych poziomach, potem użyj Leash lub Pull, by wykończyć snajpera. Gdy to zrobisz, ruszaj na posterunek, ale nie biegnij do niego od razu, bo się pojawi przed tobą Juggernaut. Po prawej jest wygodna osłona na dole rampy. Załatw Juggernaut’a i zajmij się celem. Turianin ma tendencje do ukrywania się i uciekania kiedy się zbliżasz, więc będziesz potrzebować broni dalekiego zasięgu, by go wykończyć. Pamiętaj, by zmieniać bronie i używać mocy, by zwiększyć „Style points” do osiągnięcia wyższego ostatniego rankingu.

Po załatwieniu celu, Randall ma wybór, jak się zająć ze swoim jeńcem. Wtedy zaprowadzi turianina z powrotem do promu i wróci do swej bazy, Barn.

Później, złapany turianin będzie chciał uciec, podczas zamętu Randall’a w bazie Cerberusa.

Tłumaczenie całościowe: TraioPL
Źródło: http://masseffect.wikia.com/wiki/Ice_Giant
Komentarze i pingowanie są zablokowane.


Komentarze zablokowane.


Powered by WordPress | Designed by: Free MMORPG | Thanks to MMO List, Social Games and Browser Games

© 2010 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, Mass Effect logo, BioWare and BioWare logo are trademarks or registered trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved. EA and EA logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Serwis należy do kolektywu Gram.pl. Więcej informacji o kolektywie.